Ben_92 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Kan iemand me helpen? elke keer als ik iets installeer, of het nou auto's of gebouwen zijn, elke keer tijdens het laden blijft hij op de helft hangen. kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan voorkomen? ps: ik installeer precies volgens readme Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ey PSV-fan, zulke mensen help ik met heel veel plezier! Ik heb een enkele oplossing: verwijder GTA_SA.set in Mijn Documenten > San Andreas User Files eens. Dit kan wel eens problemen oplossen. Mocht dat niet lukken, dan kun je altijd in het Modding Forum vragen, daar komen veel meer modders met dit probleem. Die helpen jou ook graag.. Reageren
Ben_92 Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) ik heb m verwijderd, ik ga nu kijken of 't ook werkt. Nee, werkt ook niet blijft alsnog haken op de helft en dan loopt ie weer vast. Bewerkt: 25 mei 2006 door Ben_92 Reageren
Bling Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ik heb dit probleem ook eens gehad, het bleek dat ik een belangrijk bestand had overschreven. Ik had er geen backup van gemaakt, dus ik moest hem opnieuw installeren. Reageren
Ben_92 Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 ja maar ik zou niet weten wat ik dan zou moeten doen... Reageren
Bling Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 ja maar ik zou niet weten wat ik dan zou moeten doen... Heb je de manier van Ruurd al geprobeert? Zo ja, en het heeft geen werking gehad: Dan kun je denk ik het beste San Andreas even opnieuw installeren. Dit werkte in ieder geval wel bij mij zoals je in mijn vorige post kon lezen. Reageren
deagle Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Waarom post je 2x hetzelfde onderwerp? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Waarom post je 2x hetzelfde onderwerp? Ik had Ben_92 aangeraden om even in het Modding Forum rond te kijken of zelfs even te vragen. Daar zijn mensen wat handiger met zulke problemen, omdat ze zelf ook modden en waarschijnlijk deze problemen ook (kunnen) hebben gehad. Dus dat was eigenlijk de beste manier.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.