Jump to content

Photoshop in het nederlands

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de Installatie kan je dat kiezen,maar ik zou toch voor Engels gaan want daar zijn veel en veel meer Tuts voor geschreven ;)

Geplaatst:

Als je Engels aanvinkt krijg je een Engelse installatie, je photoshop is dan nog steeds in het Nederlands.

@GTASUPAFreak, zoals Velaro al zei, zijn inderdaad heelveel tutorials geschreven in het Engels. En ik heb ook de Nederlandse versie gehad alleen die bevoel erg slecht.

Geplaatst:
Als je Engels aanvinkt krijg je een Engelse installatie, je photoshop is dan nog steeds in het Nederlands.

@GTASUPAFreak, zoals Velaro al zei, zijn inderdaad heelveel tutorials geschreven in het Engels. En ik heb ook de Nederlandse versie gehad alleen die bevoel erg slecht.

Het is net andersom. Nederlandse installatie, maar een Engelse Photoshop :)

Maar ik raad je ook aan om de Engelse versie te gebruiken. Veel tutorials op dit forum zijn Nederlands, maar met Engelse benamingen en termen. En als een tutorial volledig in het Engels is, dan kan ik hem volgen, ookal ben ik misschien niet zo goed in Engels.

Zo volg ik hem dan:

[Welcome by this tutorial, bla bla bla]

Make an new layer: Ctrl+Shift+N, now fill it with the Paint Bucket Tool. En ga zo maar verder.

Geplaatst:

Het is net andersom. Nederlandse installatie, maar een Engelse Photoshop :)

Toen ik nog de Nederlandse had, ging ook de Engelse aanvinken bij het installen. Waarom kreeg ik dan nog een Nederlandse photoshop? Was wel raar!

Geplaatst:

Ik denk dat er verschillende setups zijn.

Je kan het beste de setup nemen die Levi heeft geschreven in de -Adobe Photoshop Guide -.

Als je daar nederlands aanvinkt is Photoshop zelf nog wel in het engels.

Inderdaad, vele tuts zijn in het engels.

Zoals Ferre al zegt, tuts hier zijn wel nederlands maar dan met engelse termen.

Bijvoorbeeld : Layer is Laagje enz..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...