Maarten!! Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) hey ik heb op de xbox 360 xbox live en mijn xbox 360 over internet doen het gewoon goed maar als ik met halo 2 speel staat er als ik over xbox live ga dat ik een belangrijk bericht heb van xbox live maar ik moet die lezen anders kan ik niet over xbox live maar nu het probleem hoe open ik dat bericht p.s. mischien foute subforum Bewerkt: 27 mei 2006 door killer of police Reageren
SamShine Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Hij hoort in het FPS shooter gedeelte Als er een bericht in beeld komt lijkt het mij dat je ergens om moet drukken! Staat er onderin geen 'Y' ofzo? Maak anders een foto van je beeldscherm en voeg die toe aan je bericht. Dan kunnen wij zien wat er mis is! Reageren
Maarten!! Geplaatst: 3 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 (bewerkt) ik heb het over hoe je dat bericht opent dus het hoort in algemeen dus mij probleem dat ik dan gewoon kom bij account management daar weet niet waar ik naar toe moet en kan geen screen xbox 360 edit:het is gelukt mijn vader heeft het opgelost ik had een child account daardoor had ik geen optie waardoor ik het kon lezen nu heet mijn vader een gamertag gemaakt waarop ik wel kan spelen als kamikazewimpie en ik heet maarten bedankt pa Bewerkt: 10 juni 2006 door killer of police Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.