gangster28 Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hey, Pas geleden hebben we een verbouwing gehad en nu is het internet niet helemaal goed aangesloten. Dus heeft iemand een bedradings schema of weet hoe ik er aan kan komen. BVD. Reageren
-Niels- Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Hey,Pas geleden hebben we een verbouwing gehad en nu is het internet niet helemaal goed aangesloten. Dus heeft iemand een bedradings schema of weet hoe ik er aan kan komen. BVD. Hoe bedoel je? Hoe je de Alles aan moet sluiten met stekkers, kabels etc. Of eerst de modem en dan de router etc.? Reageren
gangster28 Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Nee ik bedoel hoe dat moet zitten in de meterkast. Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Eerst uit je telefoonlijn, dan in je modem, dan voor een netwerk in een router, en dan in de pc. Heb je geen netwerk, dan kan je de router weglaten Reageren
gangster28 Geplaatst: 25 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Dat weet ik maar welke draden op welke in de meterkast moeten dat het internet goed werkt. Reageren
SummerBase Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Geplaatst: 25 mei 2006 Ik snap niet precies hoe je het bedoelt gangster28. Hoeveel computer's wil je in je netwerk aansluiten en met wat voor kabel's. Ik heb even een klein scherma'tje gemaakt voor één computer in een netwerk. Ik ga er van uit dat je een modem en router in één hebt. Ik lees nu je laatste bericht gangster28, bedoel je dat je de kabel'tje (meerderen kleuren) aan moet sluiten op je splitter. Die je ook kan zien op het plaatje. Reageren
Schno009 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 het stekkertje wat je splitter, je splitter uitgaaten je modem ingaat aan de kant van het lipje: geel-groen-rood-zwart of in het midden alleen rood-zwart het stekkertje uit je modem komt en in je pc gaat aan de kant van het lipje: bruin-bruinwit-groen-groenwit-blauw-blauwit-oranje-oranjewit Reageren
EXIT Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) de cad5 kabel is zo (internet kabel 8 draadig) met het lipje naar achter en de kabel naar onder oranje , oranje-wit , groen-wit , blauw , blauw-wit , groen , bruin-wit , bruin Bewerkt: 31 mei 2006 door Tectron Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.