Jump to content

andromada

Recommended Posts

Geplaatst:

heey weet iemand of er een mod is waarmee je de andromada ergens kunt vinden? heb hem een keer gezien de mod maar weet niet meer waar heb me rot gezocht dus ik wil graag weten of een van jullie dat weet

Geplaatst:
heey weet iemand of er een mod is waarmee je de andromada ergens kunt vinden? heb hem een keer gezien de mod maar weet niet meer waar heb me rot gezocht dus ik wil graag weten of een van jullie dat weet

En als ik dat weet! :engel:

Op GTAGames.nl kun je in de downloadbase allemaal mods vinden. N00bmode versie 2 staat erook, daarmee kun je alle voertuigen spawnen waar en wanneer je maar wilt. Door hem te installeren zoals de readme aangeeft, dan komt alles goed. De mod n00dmod is >hier< te verkrijgen, en je hoeft je alleen maar in te loggen met de gegevens van het GTAForum.nl.

Succes GTAmaster1! :Y

Geplaatst:

Dan moet je naar GTAGames gaan en dan naar sa downloads daar staat de noobmode versie 2.0 en 1.0 je moet 2.0 donwloaden en dan installeren.

Als je het spel start druk je op tab en dan next dan staat er voor auto's de buttons h en n die moet je tegelijk indrukken en dan naar aircrafts dan staat er volgens mij bovenaan andromanda doe de spatiebalk en je hebt hem.

Geplaatst:
:puh: nee maar ik bedoel een andere dat is een map mod daarmee is je vliegveld in de desert vergroot en heb je meer vliegtuigen staan zoals de andromada :puh:
Geplaatst:
:puh: nee maar ik bedoel een andere dat is een map mod daarmee is je vliegveld in de desert vergroot en heb je meer vliegtuigen staan zoals de andromada :puh:

Hier heb ik wat leuke mods:

>Klik<

>Klik<

Je kan ook altijd zelf nog even zoeken op de betere fansites, zoals:

GTA-Downloads

GTAGarage

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...