Jump to content

HOE ? muziek van ps2 ( .vb ) -> wave formaat ?


pottevijn

Recommended Posts

ik weet niet erg waar het thuishoort , maar ik zou toch graag eens weten hoe ik al die mooie muziek van vice city kan omzetten naar een beluisterbaar wave formaat voor op mijn pc.

ik heb al meerdere dingen geprobeert maar ik snap niet hoe ze werken enzo...

alle kanalen staan nu dus in 1 map en te wachten om omgezet te worden.

aan jullie nu , Bedankt _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap dat je de muziek uit Vice City mooi vind. Maar waarom draai je de zaken niet om? Immers: de muziek uit Vice City bestond al jaren in het "echte leven" en er werden voor het spel gewoon auteursrechten betaald om de muziek te mogen gebruiken. Dus zorg dat je ergens de complete playlisten te pakken krijgt en ga daarna op zoek naar de originele nummers :Y

Link to comment
Delen op andere websites

in het boekje van gta vice city staat een track list

:-( Lees het topic eens door..

*klik* Dit is een all in one converter, misschien zit .VB er wel bij.

All Converter converts MP3 to WAV,MP3 to WMA ,MP3 to OGG,MP3 to VQF, WAV to MP3,WAV to WMA,WAV to OGG,WAV to VQF,WMA to MP3, WMA to OGG,WMA to VQF,OGG to MP3,OGG to WAV,OGG to WMA,OGG to VQF,VQF to MP3,VQF to WAV,VQF to WMA,VQF to OGG..
Bewerkt: door Samurai
Link to comment
Delen op andere websites

:puh: halo , ik heb hier iets gevonden maar ik snap er niets van , misschien mensen die goed engels kunnen?

Grand Theft Auto: Vice City 

Great soundtrack :-) But why buy the seven soundtrack CDs? Use this little program to decode the music files from the GTA:VC DVD (note: requires the PS2 version): 

Copy the files from the GTA DVD (directory AUDIO) into a directory on your hard drive - the radio stations are the larger .VB files (90MB or more) 
Save the Decode program to the same directory (right-click and select Save Target As ...) 
To decode each .VB file into a 32 kHz .WAV file, use the Decode program from the command line: 
	-Open a command-line window 
	-CD to the directory containing the .VB files 
	-Convert each VB file with the Decode program like this: 

					 decode vrock

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...