44192_1485553188 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Toen ik vanochtend de computer beneden aanzette zag het beeld er zo uit: http://img63.imageshack.us/img63/253/error3op.gif Wat moet ik doen om dit te verhelpen, want het is niet de monitor aangezien hij op andere monitoren ook zo reageert? Reageren
-Roy- Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Misschien de pc opnieuw opstarten? Je kunt ook even de nieuwste drivers van je videokaart installeren. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Degauss het beeldscherm even. Als het goed is heb je op het scherm een aantal knoppen, druk op de menuknop. Zoek dan naar een figuur die er uit ziet als een omgekeerde "U" met een schuine streep erdoor. Als je daarop drukt schommeld het beeld en moet het daarna weer goed zijn.. Werkt dat niet moet je even kijken naar de kabel, is die nog goed aangesloten of niet. Lost bovenstaande niets op, probeer dan het scherm even op een andere computer, en probeer ook even een ander scherm op de betreffende computer. Zo kom je erachter waar het probleem ligt, bij de computer of bij het scherm.. Reageren
Schno009 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 dit is softwarematig, want dit is een screenshot, geen foto (lijkt me duidelijk) het zit in je drivers, installeer ff opnieuw Reageren
ikt Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 En als je hem nou niet opslaat als .gif kunnen we het nog beter bekijken . Ik raad je aan om hem als .png op te slaan. Gif verminderd de kwalitiet en er komen ruitjes op de foto te staan. Reageren
Marius Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Dit heeft niks met software te maken. Hier zijn maar twee oorzaken voor te vinden: het geheugen van je videokaart is kapot of je moederbord is kapot. Reageren
Schno009 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 dit is een printscreen. printscreens maken een afbeelding van wat er naar de kaart word gestuurd! Reageren
kennethenmause Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) het lijkt er hier op dat idd je video kaart het leven heeft gelaten, Het heeft niks met je monitor te maken want zo als meerdere al aan geven is het een printscreen. je zou eventueel de drivers opnieuw kunnen installeren. Suc6! Bewerkt: 26 mei 2006 door kennethenmause Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Het kan wel aan de software liggen. Als ik Windows update handmatig draai dan krijg ik een update voor mijn Nvida GeForce. Als ik die installeer en mij pc direct of later opnieuw opstart krijg ik ook zo'n beeld. Het enige wat dan helpt (als dat komt door windows update) is de update weer verwijderen en je pc herstarten! p.s. Zoals kennethenmause al zegt gewoon je driver opnieuw installeren. Gebruik dan alleen drivers die afkomstig zijn van de fabrikant van je video kaart!!! Bewerkt: 26 mei 2006 door wizkid4590 Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik denk eerder dat je geheugen op je videokaart het begeven heeft. Aangezien je moederbord kan het niet zijn. Anders zou je pc piepen bij het opstarten. Software ook niet. Geen beeld of onduidelijk beeld ligt aan de drivers. Maar zo iets niet. Het ligt eerder aan het geheugen van je videokaart. Ook kan het een virus zijn die het verstoort van je geheugen te laten werken op je videokaart. Ik zou zegge herinstalleer windows XP even en het moet werken. Had ik paar jaar geleden ook eens, en met een herinstall was alles opgelost. Succes nog. Reageren
Schno009 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 het ligt er ook aan waar het begint, begint het pas als windows het "welkom" scherm geeft, dan is het een software probleem (de drivers dus) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.