gike Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) hey ik heb een vraagje weet iemand area 69 zijn? Want ik weet wel restricted area zijn maar daar spawnt aleen een leger jeep en truck (patriot en barracks) en aleen een cargobob (helikopter) natuurlijk wel op de ps2 Bewerkt: 26 mei 2006 door gike Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Ik maak even een kaartje voor je.. -- Je vind de legerbasis in de Dessert. Bovenaan het midden van San Andreas. Je herkent het wel, maar voor de zekerheid heb ik een kaartje gemaakt. Als je precies wilt weten waar de Patriot enzovoort staan, dan kun je ook HIER kijken. Dan klik je op je gewenste voertuig en kijk je rechtsonder in bij Vindplaatsen. Dan klik je op 'klik' en dan komen de spawnplaatsen van de gezochte voertuigen. Succes Gike! Bewerkt: 26 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik snap niet precies wat je bedoelt. Zou je het mischien wat duidelijker uit kunnen leggen. Klik hier voor meer informatie op WikiGta over Area 69. Veel succes . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.