Jump to content

iemand in de hydra?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi beste forum leden.

ik heb het zelf nog niet bevestigt maar ik ga het wel uitproberen kijken of er iemand in de hydra zit.

ik heb meschien een paar ideeën:

1. je kan als je een hydra in het vizier hebt ineens alle sterren wg en dan volgen(zorg dan dat je er voor zit dan kan je remmen en dan komen ze je voorbij)

2. meschien in slomotion en dan regt op een straaljager afvliegen(maakt het uit dat je doot gaat gewoon niet opslaan.

3.zo snel mogelijk hem volgen als je de hydra in de lucht hebt neergeknalt.

4. als je een auto op blaast dan zie je ook de mensen er nog inzitten meschieen moet je het eens proberen bij de hydra

dat weren zowat wel mijn ideeën.

wie wil proberen........graag

ik wl het ook proberen maar uhh......ik heb het spel alleen bij me vader en ik kom daar maar om de 2 wiekende(deze niet)

best wel grote ramp(van me zelf) van deze straaljager

Bewerkt: door gta fan man
Geplaatst:

Nee, ik denk niet dat er mensen in de Hydra zitten. Als er gewoon een vliegtuig neerstort, zit daar ook niemand in. Ik denk daarom dat er ook in de Hydra geen piloot zit. Maar je kunt altijd proberen te zoeken.

Geplaatst:

In de missie vertical Bird is er een "dogfight" met drie Hydra's. In de twee Hydra's die door de computer bestuurd zijn, zit niemand.

Geplaatst: (bewerkt)
In de missie vertical Bird is er een "dogfight" met drie Hydra's. In de twee Hydra's die door de computer bestuurd zijn, zit niemand.

heb je die missie net gedaan of zo?

Bewerkt: door gta fan man
Geplaatst:

heb je die missie net gedaan of zo?

Ik in ieder geval wel, het klopt wat hij zegt. :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...