gta fan man Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) hoi beste forum leden. ik heb het zelf nog niet bevestigt maar ik ga het wel uitproberen kijken of er iemand in de hydra zit. ik heb meschien een paar ideeën: 1. je kan als je een hydra in het vizier hebt ineens alle sterren wg en dan volgen(zorg dan dat je er voor zit dan kan je remmen en dan komen ze je voorbij) 2. meschien in slomotion en dan regt op een straaljager afvliegen(maakt het uit dat je doot gaat gewoon niet opslaan. 3.zo snel mogelijk hem volgen als je de hydra in de lucht hebt neergeknalt. 4. als je een auto op blaast dan zie je ook de mensen er nog inzitten meschieen moet je het eens proberen bij de hydra dat weren zowat wel mijn ideeën. wie wil proberen........graag ik wl het ook proberen maar uhh......ik heb het spel alleen bij me vader en ik kom daar maar om de 2 wiekende(deze niet) best wel grote ramp(van me zelf) van deze straaljager Bewerkt: 26 mei 2006 door gta fan man Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Nee, ik denk niet dat er mensen in de Hydra zitten. Als er gewoon een vliegtuig neerstort, zit daar ook niemand in. Ik denk daarom dat er ook in de Hydra geen piloot zit. Maar je kunt altijd proberen te zoeken. Reageren
gta fan man Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 ik denk ook van niet want in de politie helicopter zit ook niemand......kijk maar naardit plaatje Reageren
Miyamoto Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 In de missie vertical Bird is er een "dogfight" met drie Hydra's. In de twee Hydra's die door de computer bestuurd zijn, zit niemand. Reageren
gta fan man Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) In de missie vertical Bird is er een "dogfight" met drie Hydra's. In de twee Hydra's die door de computer bestuurd zijn, zit niemand. heb je die missie net gedaan of zo? Bewerkt: 26 mei 2006 door gta fan man Reageren
.Levi. Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Is dit een easteregg? Nee dat is het niet. Moved naar Gta General.. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 In de missie vertical Bird is er een "dogfight" met drie Hydra's. In de twee Hydra's die door de computer bestuurd zijn, zit niemand. heb je die missie net gedaan of zo? Ik in ieder geval wel, het klopt wat hij zegt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.