Gtatwister Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 ik kom niet ver der bij die missie van burning desiree dan moet je haar redden uit haar huis maar eerst ga je naar een waterspuit ding en dan naar dat club huis waar zij is maar dan heb ik dat water spuit gepakt en dan heb ik die spuit niet meer hoe kom dat..?? ik heb hem voor de xbox best wel vaag vind ik het. EDIT: p.s ik had hem gepakt toen had ik em al niet raar.. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Hey GTATwister, welkom op het forum! en dan naar dat club huis waar zij is maar dan heb ik dat water spuit gepakt en dan heb ik die spuit niet meer hoe kom dat..?? Als je die waterspuit gepakt hebt, moet je hem voornemen als water. Helemaal rechtsbovenin staat welk wapen je hebt, je moet dan de brandblusser ervoor hebben. Nu moet je op de schietknop drukken om te spuiten. Gewon lang ingedrukt houden want na 1 à 2 seconden komt er een soort schuim uit om de boel te blussen. Nog wat extra's.. Als je dat dan gedaan hebt komt het verdere verloop van de missie.. Je moet dan helemaal achterin het huis de trap op en alles blussen. Je moet nu zegmaar weer helmaal naar de voorkant lopen en sommige brandjes blussen. Dan kom je bij je vriendin en loop je rustig via een andere route terug, omdat er al een stukje was ingestort. Loop niet te snel, want Denise moet je wel kunnen volgen. Als je dan bij de uigang komt en Denise staat er ook. Loop je naar buiten, dan ehb je haar gered en kun je haar thuis brengen. Bewerkt: 26 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Gtatwister Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 lukt niet want ik had namelijk een code met dat ding erin dan moet ik eerst helemaal die op maken maar die staat in de 100 kogels.. Reageren
Damos Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Wat bedoel je met code met dat ding erin bedoel je de brandblusser? Reageren
Bling Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) lukt niet want ik had namelijk een code met dat ding erin dan moet ik eerst helemaal die op maken maar die staat in de 100 kogels.. 100 kogels zijn toch niet zo veel? Je kunt jezelf ook even dood laten gaan, dan ben je je wapens namelijk ook kwijt. Nadat je de missie gehaald hebt kun je de code weer invoeren als je wilt Of je gebruikt natuurlijk een andere wapencode, dit zal ik doen als ik jou was, want je moet eerst wat poppetjes dood schieten en daar heb je natuurlijk wel wapens voor nodig Bewerkt: 26 mei 2006 door Bling Reageren
Gtatwister Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) maar ik heb hem voor de xbox dus die cheats zijn moelijker voor op de pc.. Bewerkt: 26 mei 2006 door Gtatwister Reageren
Damos Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 heb je ze dan uitgeprint dan heb je ze altijd bij je en leer ze uit het hoofd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.