Jump to content

missie burn desiree

Recommended Posts

Geplaatst:

ik kom niet ver der bij die missie van burning desiree dan moet je haar redden uit haar huis maar eerst ga je naar een waterspuit ding

en dan naar dat club huis waar zij is maar dan heb ik dat water spuit gepakt en dan heb ik die spuit niet meer hoe kom dat..??

ik heb hem voor de xbox best wel vaag vind ik het.

EDIT: p.s ik had hem gepakt toen had ik em al niet raar.. :?

Geplaatst: (bewerkt)

Hey GTATwister, welkom op het forum! :cya:

en dan naar dat club huis waar zij is maar dan heb ik dat water spuit gepakt en dan heb ik die spuit niet meer hoe kom dat..??

Als je die waterspuit gepakt hebt, moet je hem voornemen als water. Helemaal rechtsbovenin staat welk wapen je hebt, je moet dan de brandblusser ervoor hebben. Nu moet je op de schietknop drukken om te spuiten. Gewon lang ingedrukt houden want na 1 à 2 seconden komt er een soort schuim uit om de boel te blussen.

Nog wat extra's..

Als je dat dan gedaan hebt komt het verdere verloop van de missie.. Je moet dan helemaal achterin het huis de trap op en alles blussen. Je moet nu zegmaar weer helmaal naar de voorkant lopen en sommige brandjes blussen. Dan kom je bij je vriendin en loop je rustig via een andere route terug, omdat er al een stukje was ingestort. Loop niet te snel, want Denise moet je wel kunnen volgen. Als je dan bij de uigang komt en Denise staat er ook. Loop je naar buiten, dan ehb je haar gered en kun je haar thuis brengen.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

lukt niet want ik had namelijk een code met dat ding erin dan moet ik eerst helemaal die op maken maar die staat in de 100 kogels..

lukt niet want ik had namelijk een code met dat ding erin dan moet ik eerst helemaal die op maken maar die staat in de 100 kogels..

100 kogels zijn toch niet zo veel?

Je kunt jezelf ook even dood laten gaan, dan ben je je wapens namelijk ook kwijt. Nadat je de missie gehaald hebt kun je de code weer invoeren als je wilt ;)

Of je gebruikt natuurlijk een andere wapencode, dit zal ik doen als ik jou was, want je moet eerst wat poppetjes dood schieten en daar heb je natuurlijk wel wapens voor nodig ;)

Bewerkt: door Bling

maar ik heb hem voor de xbox dus die cheats zijn moelijker voor op de pc.. :Y

Bewerkt: door Gtatwister

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...