Azer Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Mocht je nu of in de toekomst last hebben van de popups met "Access Violation" alhier een fix: klik Na het downloaden een kwestie van je huidige samp.exe vervangen door diegene die je net gedownload hebt (te vinden in je gtasa directory).
Flying Dutchman Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Azer, je download doet het niet. WinRar kan het om één of andere reden niet goed uitpakken. Ook als ik het van de officiële sa-mp site dowload, gaat het niet. En de 100 keer op enter drukken methode werkt ook niet; de foutmeldingen gaan wel weg, maar sa-mp start niet op. Edit: Laat maar, ik heb het al van een andere (Franse) site gedowload. Die download doet het wel. Bewerkt: 5 juni 2006 door Flying Dutchman
Grove St. Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 Mij lukt het ook niet, mijn problemen: - Als ik via www.sa-mp.com de file download dan krijg ik van die pop-ups. - Als ik hem door het bovenstaande bestand wil vervangen zegt hij dat het een ongeldig bestand is. - Ik heb wel een SA:MP debug ding ofzo als ik die open dan sta ik alleen in SA zonder ammo zonder geld etc. Heeft iemand een oplossing?
Azer Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 (bewerkt) Je hebt zeker weten de exe die in het zipbestand zit over de bestaande exe (in je gta:sa directory) heengeschreven? Bewerkt: 25 juni 2006 door Azer
Grove St. Geplaatst: 25 juni 2006 Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 De eerste keer wel ja, toen kwamen die iri pop-ups weer, maar ik heb gewoon: - samp.exe verwijdert. - het bestand in 1e post in dezelfde map gezet, voor de rest niks. Wat moet ik dan doen?
Azer Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 De eerste keer wel ja, toen kwamen die iri pop-ups weer, maar ik heb gewoon:- samp.exe verwijdert. - het bestand in 1e post in dezelfde map gezet, voor de rest niks. Wat moet ik dan doen? dat hoort te werken.
Azer Geplaatst: 25 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2006 En als ik dat heb gedaan wat dan?heropen of open je samp.exe
Grove St. Geplaatst: 26 juni 2006 Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 (bewerkt) Bedankt Flying Dutchmen, het is gelukt. Ik heb van een franse site hem gedownload en nu doet hij het. Ook jij bedankt Azer, miss. was het met jou manier ook gelukt. Wat moet je doen om hem van de franse site te downloaden: - Ga naar: http://www.gta-mania.com/downloads/index.p...gory&id=432 - Druk op de vijfde van onder, 'Browser Fix Patch' - Druk op Telecharger En download hem, veel plezier ermee Bewerkt: 26 juni 2006 door Grove St.
Azer Geplaatst: 26 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 juni 2006 de link die ik geef is de officiele downloadlink (zal dus zeker werken).
Alexy Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Geplaatst: 30 juni 2006 (bewerkt) En nu dan? (klikbaar ) Die error krijg ik dus als ik het bestand probeer uit te pakken... EDIT: Laat maar, hij doet het al....... Bewerkt: 30 juni 2006 door Alexy
teuntje Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 ik hep dat mappie gedownload maar ik kan 'em niet uitpakken hij zegt steeds van dat het mapje is beschadigd of ongeldig is enne grove st. je link doet het nie
Azer Geplaatst: 10 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 ik hep dat mappie gedownload maar ik kan 'em niet uitpakken hij zegt steeds van dat het mapje is beschadigd of ongeldig is enne grove st. je link doet het nieprobeer deze link: http://f3llah1n.eyebro.ws/browser-fix-01b.zip
Whisky Geplaatst: 29 maart 2008 Rapport Geplaatst: 29 maart 2008 Mocht je nu of in de toekomst last hebben van de popups met "Access Violation" alhier een fix: klikNa het downloaden een kwestie van je huidige samp.exe vervangen door diegene die je net gedownload hebt (te vinden in je gtasa directory). Mijn probleem heeft dit ook aleen zodra ik SA:MP opstart doet alles het zodra ik speel alles ok, als ik het spel afsluit alles werkt goed, maar sluit ik SA:MP af dan krijg ik duizende pop ups met: Acces violation adress 00000000. read of adress 0000000. en daarna erboven op Acces violation at adress 004CC706 in module 'samp.exe' Read of adress 00000014. en ik heb die patch gedownload maar het helpt nie... ik heb thuis vista premium 2048 MB geheugen en 160 GB ram een Nvidia Ge Force go 8400 Gt zou het mischien daar aan liggen? plz help me ff (of mischien omdat ik een gedownloaded GTA heb) njah ik hoor het wel ltrz!
Recommended Posts