SilverDust Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Eej. Ik had een Street clean wagentje gevonden met een car spawner. Hij staat niet op WikiGta Dus misschien moeten die er ook bij gezet worden. Ook de vindplaats is niet bekend. Misschien kunnnen we met zijn alleen zoeken naar het wagentje. Hij kan volgens mij achter een Tug of een straatveger (ben de naam even kwijt ) Ook vond ik met de car spawner een Ploeg. Daar heb ik wel eens iets over gehoord dat je die kon vinden in The Desert. Misschien moet er bij WikiGta - Gta Sa - Voertuigen - (''opleggers'' als ik dat goed heb)'' Verder met de zoekfunctie niks gevonden. Ook mijn exuses als dit toch bekend was. Zo komt er een screen van het wagentje. http://img75.imageshack.us/my.php?image=gallery1342vm.jpg EDIT: hij kan niet achter de Sweeper of de Tug Bewerkt: 26 mei 2006 door SilverDust Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ja, daar heb ik laatst ook iets over gevraagd. Ik wist dat je het kon krijgen, maar niet hoe. (Met de carspawner dus ). Met de n00bmode overgens niet. En deze aanhanger kun je trouwens aan de Utility Van koppelen. Maar ik denk dat je dit beter in het Wikigta subforum kunt plaatsen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 dat verklaart waarom er niets achter die Utility Van kon uik vroeg me al waarom een trek-haak zonder aanhanger is ie ergens vind baar of is hij er uitgehaald??? (PS2) Reageren
firef0x Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) street cleaner kan je onder de snelweg vinden bij los santos. vlakbij de 8ball bombshop Bewerkt: 26 mei 2006 door firef0x Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 dat is die veegwagen ja, maar je moet is naar zijn plaatje kijken. daat zie je een aanhanger. Reageren
firef0x Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 plaatje is een beetje onduidelijk. moet het een wagon zijn ofzo? aan de naam dacht ik dat hij die bedoelde... :$ Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 plaatje is een beetje onduidelijk. moet het een wagon zijn ofzo? aan de naam dacht ik dat hij die bedoelde... :$ Dat straatbezemding (straatveger) heet de Sweeper. Ik heb er nog snel even een foto van geschoten. Je vind hem in El Carona (Los Santos) onder de snelweg. Ik hoop dat je nu weet welk voertuig bedoeld word. Oja, even ter informatie. Je kunt die dingen niet aanzetten, zodat je de straat schoonveegt. Alleen maar een voertuig is het. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) we heboedelen de aanhanger van de Utility Van en niet de Sweeper ASPHALT Bewerkt: 26 mei 2006 door ASPHALT Reageren
SilverDust Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Ik zal dat wagentje straks eens aan de Utility Van koppelen. Ik zal dan even er foto's van maken. Offtopic: De ploeg kan volgens mij achter de Tractor. SD Bewerkt: 27 mei 2006 door SilverDust Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik zal dat wagentje straks eens aan de Utility Van koppelen. Ik zal dan even er foto's van maken.Offtopic: De ploeg kan volgens mij achter de Tractor. SD Offtopic: de ploeg kan achter de tractor ja. en die spawnt ook ergens Ontopic: kan je dat wagentje ook ergens vinden want ik heb SA op de PS2 Reageren
Velaro Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Heel goed gevonden Silverdust,ik ga even zoeken waar die Street Cleaner Trailer spawnt.Als ik resultaat heb edit ik. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 kan hij op de SF airport spawnen? ik heb er zoiets gezien maar het kan ook zoon blauw wagentje zijn van het bagage carretje Reageren
ASPHALT Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) heeft iemand hem al gevonden? EDIT: Sorry voor de dubbelpost ik zie het nu pas Bewerkt: 28 mei 2006 door ASPHALT Reageren
Donwell Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Eej.Ik had een Street clean wagentje gevonden met een car spawner. Hij staat niet op WikiGta Dus misschien moeten die er ook bij gezet worden. Ook de vindplaats is niet bekend. Misschien kunnnen we met zijn alleen zoeken naar het wagentje. Hij kan volgens mij achter een Tug of een straatveger (ben de naam even kwijt ) Ook vond ik met de car spawner een Ploeg. Daar heb ik wel eens iets over gehoord dat je die kon vinden in The Desert. Misschien moet er bij WikiGta - Gta Sa - Voertuigen - (''opleggers'' als ik dat goed heb)'' Verder met de zoekfunctie niks gevonden. Ook mijn exuses als dit toch bekend was. Zo komt er een screen van het wagentje. http://img75.imageshack.us/my.php?image=gallery1342vm.jpg EDIT: hij kan niet achter de Sweeper of de Tug Als je de laatste opdracht doet in LS, staat aan de overkant van de auto waar je in moet een straatveger (bedoel je die?). Hij staat er altijd. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Eej. Ik had een Street clean wagentje gevonden met een car spawner. Hij staat niet op WikiGta Dus misschien moeten die er ook bij gezet worden. Ook de vindplaats is niet bekend. Misschien kunnnen we met zijn alleen zoeken naar het wagentje. Hij kan volgens mij achter een Tug of een straatveger (ben de naam even kwijt ) Ook vond ik met de car spawner een Ploeg. Daar heb ik wel eens iets over gehoord dat je die kon vinden in The Desert. Misschien moet er bij WikiGta - Gta Sa - Voertuigen - (''opleggers'' als ik dat goed heb)'' Verder met de zoekfunctie niks gevonden. Ook mijn exuses als dit toch bekend was. Zo komt er een screen van het wagentje. http://img75.imageshack.us/my.php?image=gallery1342vm.jpg EDIT: hij kan niet achter de Sweeper of de Tug Als je de laatste opdracht doet in LS, staat aan de overkant van de auto waar je in moet een straatveger (bedoel je die?). Hij staat er altijd. Nee dat is de Sweeper kijk naar Ruud31 z'n plaatje maar we hebben het over de Utility Van en daar de aanhanger van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.