Jump to content

Street clean wagentje

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Eej.

Ik had een Street clean wagentje gevonden met een car spawner. Hij staat niet op WikiGta Dus misschien moeten die er ook bij gezet worden. Ook de vindplaats is niet bekend. Misschien kunnnen we met zijn alleen zoeken naar het wagentje. Hij kan volgens mij achter een Tug of een straatveger (ben de naam even kwijt :puh:)

Ook vond ik met de car spawner een Ploeg. Daar heb ik wel eens iets over gehoord dat je die kon vinden in The Desert.

Misschien moet er bij WikiGta - Gta Sa - Voertuigen - (''opleggers'' als ik dat goed heb)''

Verder met de zoekfunctie niks gevonden. Ook mijn exuses als dit toch bekend was.

Zo komt er een screen van het wagentje.

http://img75.imageshack.us/my.php?image=gallery1342vm.jpg

gallery1350cw.th.jpg

EDIT: hij kan niet achter de Sweeper of de Tug

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:

Ja, daar heb ik laatst ook iets over gevraagd. Ik wist dat je het kon krijgen, maar niet hoe. (Met de carspawner dus ;) ). Met de n00bmode overgens niet.

En deze aanhanger kun je trouwens aan de Utility Van koppelen.

Maar ik denk dat je dit beter in het Wikigta subforum kunt plaatsen.

Geplaatst:

dat verklaart waarom er niets achter die Utility Van kon uik vroeg me al waarom een trek-haak zonder aanhanger :)

is ie ergens vind baar of is hij er uitgehaald??? (PS2)

street cleaner kan je onder de snelweg vinden bij los santos. vlakbij de 8ball bombshop :Y

lala4zh.jpg

Bewerkt: door firef0x
Geplaatst:

dat is die veegwagen ja, maar je moet is naar zijn plaatje kijken. daat zie je een aanhanger.

Geplaatst:

plaatje is een beetje onduidelijk. moet het een wagon zijn ofzo?

aan de naam dacht ik dat hij die bedoelde... :$

Geplaatst:
plaatje is een beetje onduidelijk. moet het een wagon zijn ofzo?

aan de naam dacht ik dat hij die bedoelde... :$

Dat straatbezemding (straatveger) heet de Sweeper. Ik heb er nog snel even een foto van geschoten. Je vind hem in El Carona (Los Santos) onder de snelweg. Ik hoop dat je nu weet welk voertuig bedoeld word. Oja, even ter informatie. Je kunt die dingen niet aanzetten, zodat je de straat schoonveegt. Alleen maar een voertuig is het.

Ik zal dat wagentje straks eens aan de Utility Van koppelen. Ik zal dan even er foto's van maken.

Offtopic: De ploeg kan volgens mij achter de Tractor.

SD

gallery1369ho.th.jpg

gallery1378hz.th.jpg

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:
Ik zal dat wagentje straks eens aan de Utility Van koppelen. Ik zal dan even er foto's van maken.

Offtopic: De ploeg kan volgens mij achter de Tractor.

SD

gallery1369ho.th.jpg

gallery1378hz.th.jpg

Offtopic: de ploeg kan achter de tractor ja. en die spawnt ook ergens

Ontopic: kan je dat wagentje ook ergens vinden want ik heb SA op de PS2

Geplaatst:

Heel goed gevonden Silverdust,ik ga even zoeken waar die Street Cleaner Trailer spawnt.Als ik resultaat heb edit ik.

Geplaatst:

kan hij op de SF airport spawnen? ik heb er zoiets gezien maar het kan ook zoon blauw wagentje zijn van het bagage carretje

heeft iemand hem al gevonden?

EDIT: Sorry voor de dubbelpost ik zie het nu pas

Bewerkt: door ASPHALT
Geplaatst:
Eej.

Ik had een Street clean wagentje gevonden met een car spawner. Hij staat niet op WikiGta Dus misschien moeten die er ook bij gezet worden. Ook de vindplaats is niet bekend. Misschien kunnnen we met zijn alleen zoeken naar het wagentje. Hij kan volgens mij achter een Tug of een straatveger (ben de naam even kwijt :puh:)

Ook vond ik met de car spawner een Ploeg. Daar heb ik wel eens iets over gehoord dat je die kon vinden in The Desert.

Misschien moet er bij WikiGta - Gta Sa - Voertuigen - (''opleggers'' als ik dat goed heb)''

Verder met de zoekfunctie niks gevonden. Ook mijn exuses als dit toch bekend was.

gallery1350cw.th.jpg

Als je de laatste opdracht doet in LS, staat aan de overkant van de auto waar je in moet een straatveger (bedoel je die?). Hij staat er altijd.

Geplaatst:

Eej.

gallery1350cw.th.jpg

Als je de laatste opdracht doet in LS, staat aan de overkant van de auto waar je in moet een straatveger (bedoel je die?). Hij staat er altijd.

Nee dat is de Sweeper kijk naar Ruud31 z'n plaatje

maar we hebben het over de Utility Van en daar de aanhanger van

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...