Jump to content

ladder

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo mensen,

ik heb een probleem met gta sa als je bij San Fierro bij het vliegveld in het water valt. Daar zijn toch van die platformpjes waar je op kan springen en dan in een boot kunt. Nou er is ook een ladder daar en ik weet niet hoe je daarop kan komen. Weet iemand of dit kan en hoe?

Alvast bedankt.

ps ik heb de ps2 versie dus aub niet de pc knoppen ofzo zeggen want die heb ik toch niet :puh:

Bewerkt: door Laikos Oversize
Geplaatst:

Ladders hangen daar voor de sier, aangezien je er helemaal niets mee kunt. Als je bij het vliegveld in het water valt moet je richting de tunnel zwemmen en waar de tunnel eindigt (dus bij het begin van het vliegveld) kun je aan wal klimmen. Of je zwemt naar een boot toe natuurlijk. Maar met een ladder op een platform klimmen gaat helaas niet :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Daar kan je niet opkome ,, Ik vond het in het begin ook raar Want waarom zouden ze er nou een ladder zetten als je er niet opkan :? Je zal ergens anders aan land moeten klimmen . Gewoon eve Zoeken en het zal wel lukken

't GTA Schaap was me voor :cya:

Bewerkt: door B.I.G._-M_*
Geplaatst:

zover ik weet gaat dat niet

mischien is er een mod voor.

ik heb een paar goede mod sites;

gta3mods.de (duits)

gtainside.com (duits)

gtagames.nl(die weet je wel)

gtagarage.com(engels)

Geplaatst:

Jammer maar ik heb de ps2 versie dus ik kan die mods niet erin zetten. :( Zal ik even in m'n sig zetten zodat niet iedereen over mods of iets anders voor de pc begint ...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...