Jump to content

releasedate GTA san andreas


Tupac A. Shakur

Recommended Posts

Het wordt 29 Oktober.

Als ze aan 22 Oktober gehouden hadden, was gisteren SA al in de V.S uitgekomen ...

Komt overal in Europa de 22ste uit

En wat is het nou? De 29ste of 22ste

Whoops, typfoutje :unsure:

29ste dus ...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tupac A. Shakur

    5

  • Trax

    4

  • pluutje

    3

  • Q Dude

    2

Ik weet dat san andreas de 29 oktober (veelste laat wil hem nu spelen) :D maar zag op de officele site can playstation dat gta san andreas uitkomt op de 22 ste :( nu weet ik het niet meer zeker wanneer gta echt uitkomt  :question:  :crying:  :crying:  :gtasign:

yow iedereen ik kom van belgie en tis e vriend van mij en die gast heeft EDIT

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat san andreas de 29 oktober (veelste laat wil hem nu spelen) :D maar zag op de officele site can playstation dat gta san andreas uitkomt op de 22 ste :( nu weet ik het niet meer zeker wanneer gta echt uitkomt  :question:  :crying:  :crying:  :gtasign:

yow iedereen ik kom van belgie en tis e vriend van mij en die gast heeft EDIT

Het maakt geen ene fl*kker uit of je nou uit Belgie of Duitsland kom hij komt op ze zelfde dag uit! Alleen in Amrika komt hij eerder uit dus je kan hem minstens over 5 dagen LEGAAL! CSJA als ik jou was zou ik dit ook legaal doen want dan heb je alles orgineel je word geholpen op dit forum en je word gerespecteerd door R*ckstar

Bewerkt: door petersmurfje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet dat san andreas de 29 oktober (veelste laat wil hem nu spelen) :D maar zag op de officele site can playstation dat gta san andreas uitkomt op de 22 ste :( nu weet ik het niet meer zeker wanneer gta echt uitkomt  :question:  :crying:  :crying:  :gtasign:

yow iedereen ik kom van belgie en tis e vriend van mij en die gast heeft EDIT

Het maakt geen ene fl*kker uit of je nou uit Belgie of Duitsland kom hij komt op ze zelfde dag uit! Alleen in Amrika komt hij eerder uit dus je kan hem minstens over 5 dagen LEGAAL! CSJA als ik jou was zou ik dit ook legaal doen want dan heb je alles orgineel je word geholpen op dit forum en je word gerespecteerd door R*ckstar

AMEN

zijn mensen hier dom ofzo

hoe komen ze er bij dat in andere EU landen GTA SA eerder uitkomt :(

eerst zien dan geloven

zal wel een niet orginele versie zijn ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...