Trax Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Het wordt 29 Oktober.Als ze aan 22 Oktober gehouden hadden, was gisteren SA al in de V.S uitgekomen ... Komt overal in Europa de 22ste uit En wat is het nou? De 29ste of 22ste Whoops, typfoutje :unsure: 29ste dus ...
pottevijn Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 morgen uit ga em kopen hij kan nog niet morgen uit zijn 29 OKTOBER !!! eerder kan je hem niet hebben, en als het waar is bewijs het eens <_<
wacko jacko Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) Ik weet dat san andreas de 29 oktober (veelste laat wil hem nu spelen) maar zag op de officele site can playstation dat gta san andreas uitkomt op de 22 ste nu weet ik het niet meer zeker wanneer gta echt uitkomt :question: :crying: :crying: :gtasign: yow iedereen ik kom van belgie en tis e vriend van mij en die gast heeft EDIT Bewerkt: 21 oktober 2004 door Joriz
Pete-R Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 (bewerkt) Ik weet dat san andreas de 29 oktober (veelste laat wil hem nu spelen) maar zag op de officele site can playstation dat gta san andreas uitkomt op de 22 ste nu weet ik het niet meer zeker wanneer gta echt uitkomt :question: :crying: :crying: :gtasign: yow iedereen ik kom van belgie en tis e vriend van mij en die gast heeft EDIT Het maakt geen ene fl*kker uit of je nou uit Belgie of Duitsland kom hij komt op ze zelfde dag uit! Alleen in Amrika komt hij eerder uit dus je kan hem minstens over 5 dagen LEGAAL! CSJA als ik jou was zou ik dit ook legaal doen want dan heb je alles orgineel je word geholpen op dit forum en je word gerespecteerd door R*ckstar Bewerkt: 21 oktober 2004 door petersmurfje
Tupac A. Shakur Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Ik weet dat san andreas de 29 oktober (veelste laat wil hem nu spelen) maar zag op de officele site can playstation dat gta san andreas uitkomt op de 22 ste nu weet ik het niet meer zeker wanneer gta echt uitkomt :question: :crying: :crying: :gtasign: yow iedereen ik kom van belgie en tis e vriend van mij en die gast heeft EDIT Het maakt geen ene fl*kker uit of je nou uit Belgie of Duitsland kom hij komt op ze zelfde dag uit! Alleen in Amrika komt hij eerder uit dus je kan hem minstens over 5 dagen LEGAAL! CSJA als ik jou was zou ik dit ook legaal doen want dan heb je alles orgineel je word geholpen op dit forum en je word gerespecteerd door R*ckstar AMEN zijn mensen hier dom ofzo hoe komen ze er bij dat in andere EU landen GTA SA eerder uitkomt eerst zien dan geloven zal wel een niet orginele versie zijn ofzo
victor88 Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 of een verkeerde release datum
Pete-R Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2004 Dat kan ook gewoon niet ook al is gta san andreas gelekt dan heb je hem nog niet legaal!
jojogta3 Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 ik word gek van jullie ga er maar vanuit 29 oktober
pottevijn Geplaatst: 24 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2004 er zullen zeker winkels zijn die ze eerder uitbrengen eerst dacht ik ook van niet maar waarom niet
Mr wu Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Overal staat dat ie de 29ste uitkomt alleen een paar herrie schoppers beweren anders... Dus ik haal hem op m'n verjaardag!!!!! de 29ste.. Is dat een goed kado of niet?!
Spike Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 Overal staat dat ie de 29ste uitkomt alleen een paar herrie schoppers beweren anders...Dus ik haal hem op m'n verjaardag!!!!! de 29ste.. Is dat een goed kado of niet?! feli al vast he
Ripper Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 in engeland is een uur vroeger om dat je naar links gaat <_< en als je naar rechts gaat komt er een uur bij jullie moeten meer opletten bij aardrijks kunde jongens :blink:
Mr wu Geplaatst: 25 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2004 feli al vast he Bedankt ....alvast
Recommended Posts