Ruurd31 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Gewoon de cheat intoetsen tijdens het spelen. Reageren
Damos Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 je kan gewoon onder het spelen cheats invoeren gewoon typen. Reageren
Anoniem. Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ohh deze site gaat natuurlijk over die van de computer :o Ik zoek cheats voor x-box :$ Reageren
Stan O. Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) @Damos dat zij ruurd al EDIT: Anoniem je kan cheats vinden op http://nl.wikigta.org Bewerkt: 26 mei 2006 door GTASUPAFreak Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ohh deze site gaat natuurlijk over die van de computer :o Ik zoek cheats voor x-box :$ Hey Anoniem, Cheat voor de XBOX vind je HIER!! Deze website is voor alle consule's. Voor de PS2, PSP, PC, XboX alles. We proberen alles zo neutraal mogenlijk te houden. WikiGTA.nl is een Nederlandse Walktrough, daar staat alles zo neutraal mogenlijk geschreven zodat iedereen er wat aan heeft. Elke gebruiker, het maakt niet uit welke consule je gebruikt. In de eerste regel van deze post vind je de directe link naar de XboX cheats. Ik hoop dat het lukt, en succes en blijf lekker anoniem! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.