mickey Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Hey, Ik vroeg me af: Is het mogelijk om garages te plaatsen en/of te verplaatsen? Ik had even gezocht, maar kon niks vinden. Hopelijk weten jullie het. Het is voor VC. Greets, Mickey Bewerkt: 26 mei 2006 door mickey Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 ja dit is wel mogelijk je moet iets doen met de ipl maar ik weet niet wat je dan moet doen Reageren
Wazuup Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Volgens mij kan je alleen het gebouw met ide/ipl verplaatsen, maar dan slaat hij hem nog steeds op de orginele plek op. Reageren
JGuntherS Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Er is een sectie in de IPL, grge, en daar staan enkele gegevens over de garage in (plek van de deur, hoek van de deur, maximale aantal auto's, enzovoort). Ik kan het nu niet controleren, ik heb geen SA bij de hand. Volgens mij moet er ook nog een stukje SCM bij, maar wat precies weet ik niet en ik kon op GTAForums.com ook niets vinden. Bekijk dit anders eens . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.