RonaldVC Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Ik verveelde me een beetje, dus heb ik voor de gein twee sigs gemaakt van het forum. Eén voor de caliredskin en één voor de Poporangeskin.. Ze zijn vrij simpel maar toch wel grappig denk ik.. Caliredsignature: [img=http://img127.imageshack.us/img127/6012/caliredsig32jn.jpg] Poporangesignature: [img=http://img105.imageshack.us/img105/5966/orangesig30hh.jpg] By the way, ze zijn vrij om te gebruiken. Tenminste, als je dat wil natuurlijk. :$ Bewerkt: 26 mei 2006 door RonaldVC Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Inderdaad, ze zijn erg grappig . Ik ga ze alleen niet gebruiken, omdat ik erg gehecht ben aan mijn schapensignature (die een vriend voor me gemaakt heeft ), maar erg origineel!!!!! Oh ja, moet nog een cijfer geven. Schapen en ratings : een 8/10 Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ze zijn inderdaad allebei erg grappig, en vooral erg origineel gemaakt! Die van Calired vind ik wat minder, mede doordat er volgens mij een kleine fout in zit. Waar het papier omkrult, zie je op de achtergrond nog steeds het grijze van Calired, terwijl dit de oranje achtergrond hoort te zijn. Bij de PopOrange ziet dit er wel goed uit! Ik geef ze allebei een 8. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Haha, strak hoor Ronald. Leuke effecten. Misschien is het leuk om een paar signatures te maken voor de mensen die nieuw zijn op het forum. Net zoals de avatars die er zijn. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Ze zijn inderdaad allebei erg grappig, en vooral erg origineel gemaakt! Die van Calired vind ik wat minder, mede doordat er volgens mij een kleine fout in zit. Waar het papier omkrult, zie je op de achtergrond nog steeds het grijze van Calired, terwijl dit de oranje achtergrond hoort te zijn. Bij de PopOrange ziet dit er wel goed uit! Ik geef ze allebei een 8.Froodooo, je hebt gelijk. Toen ik hem zag in de post zag ik ook dat er iets niet klopte.. Dus bij deze, aangepast. En het lijkt een stuk beter. Thanx voor de tip! EDIT: Ook de Poporangesig heb ik een beetje aangepast, met een witte achtergrond. Staat ook beter denk ik.... Bewerkt: 26 mei 2006 door RonaldVC Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.