noedel Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Hey, telkens als ik nog geen minuut bezig ben met GTA SA (het langste nu was 51seconden) valt mn spel telkens uit En het valt nog vlugger uit als ik een garage wil openen... Kan het misschien door enkele wagens te modden? Wat doe ik nu het beste? De mods bijhouden, het spel opnieuw installeren, en alles overdoen? Groeten Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Het zal waarschijnlijk komen doordat je een mod per ongeluk verkeerd in het spel hebt gezet, waardoor hij automatisch afsluit. Je kunt, als je back-ups hebt gemaakt, die eens terugzetten en kijken of het spel het dan weer normaal doet. Als je dat niet hebt gedaan, dan zou ik hem gewoon eens opnieuw installeren, want anders heeft het spelen (1 minuutje maar) ook niet zoveel zin. Reageren
noedel Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Mja ok, want ik krijg telkens een melding dat er een fout is opgetreden en GTA SA.exe moet worden afgesloten,... Zal eens opnieuw installeren dan maar, dan ben ik zeker... (en ik was nu net zo'n mooie textures aan het veranderen van Doherty ) Toch bedankt Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Het zal waarschijnlijk niet aan je doherty mod liggen, want txd'tjes veranderen gaat eigenlijk altijd wel goed, teminste zonder crasch. Waarschijnlijk staat een wagen die verkeerd is gemod in die garage, of komt hij net aanrijden, waardoor het spel crasched. Reageren
noedel Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Pff, heb het net helemaal opnieuw geïnstalleerd. Staat nu helemaal zonder mods, en valt terug uit... Hatelijk Groeten Reageren
noedel Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Jippie! Ik weet al hoe het kwam: De savegame waarmee ik speelde bevatte het volgende: Ik had ipv de club een bf-injection naar een andere wagen gemod (naar een chevrolet suburban tuned) wat geen problemen opleverde, enkel had ik de bf-injection (chevrolet dus) getuned, en er stonden oa een spoiler, nieuwe bumper, vents,... enzo op. Maar toen ik het spel opnieuw had geïnstalleerd had ik terug mn oude savegame in mijn San Andreas User Files geplaatst. Natuurlijk, daar stond in opgeslaan dat mijn bf-injection (chevrolet) getuned was, wat bij een normaal spel helemaal niet mogelijk is. Daardoor telkens de fout dus denk ik, niet? (misschien een tip voor mensen die ook graag modden ) Groeten! Bewerkt: 27 mei 2006 door noedel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.