Nemean^inf Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Tuurlijk niet dat is me abbonement. Ik heb 250 GB. Reageren
Argon Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Tuurlijk niet dat is me abbonement.Ik heb 250 GB. Ik snap niet wat je met abbonement bedoelt maar met 250Gb kom je ook niet heel ver als het gaat om een download site en als die groot word dan heb je zeker problemen alles erop te krijgen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Abbonement voor hoe snel het is. Met die 250 GB ga ik psd plaatjes opzetten, jpgs,png,gifs, websites, etc. Echt alles te maken met GFX. Als dat neit genoeg is voor een download systeem. Reageren
Joriz Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Nee hij wil thuis een server draaien. Echter is 192 kb/s maar 24 KB/s. Echter haal je dit nooit in de praktijk. Dit is een theoretische snelheid. Waarschijnlijk kan je net uploaden met 16 KB/s Kortom als je een fileserver wilt gaan draaien waar veel mensen van gaan downloaden is het niet te doen. En heb jij als je wilt internetten constant het idee dat je verbinding plat licht. Denk dat je toch effe beter contact op kan nemen met een proffesionele webhost. Echter als je daar je server wilt gaan ophangen in een datacenter (met wel snel internet) ben je toch al snel 50 euro per maand kwijt. En als je website populair wordt en zo'n 1000 GB per maand er door heen jast betaal je nog zo'n 200 euro per maand extra aan dataverkeer. Daarom zij ik al. Stel een plan op hoe je denkt dit te gaan regelen en je investeringen in de toekomst terug te verdienen. (oja. Ga je hier geld mee verdienen dan moet je ook nog even " Eerst langs de Kamer van Koophandel" ) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Even wat dingen. Ik zelf ben owner van nationofgfx . (com) En zelf ben ik van plan een database (net zoiets als www.gtagames.nl) op te zetten zodat ze bijvoorbeeld psd's en c4d etc maakt niet uit wat kunnen downloaden daarvan. Daarbij komt dat ik natuurlijk het systeem niet continue online ga zetten maar egter 2 uurtjes of 3 met een tijdschema, ik ga denk ik ook naar een snellere abbonement en dan toch dat je sneller kan up en downloaden. Zelf zijn het geen zware dingen, en ik wil er (Nog) Niks mee verdienen, omdat ik nog niet genoeg talenten heb om iets te verdienen, zelf ga ik multimedia (designing) leren zodat het toch nog wat kan worden, daarbij komt dat ik echter nog wel wat bij verdien, door middelvan websites maken voor een paar bedrijven. Echter wil ik later er wel wat mee bereiken, ik zelf ben niet van plan echt zo lang het systeem online te laten zetten, *Me ouders zouden niet eens blij zijn daarmee* Zoals ik al zei, ik vind het leuk om mensen te helpen. Maar ik ga een website maken die er op komt op de systeem, en dan dat ze daar mee kunnen downloaden. Joriz: Weet jij hoe ik er een server van maak? Weet jij hoe ik net zoiets (met database van de users) kan maken net als gtagames? Bedankt alvast . Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Even wat dingen.Ik zelf ben owner van nationofgfx . (com) En zelf ben ik van plan een database (net zoiets als www.gtagames.nl) op te zetten zodat ze bijvoorbeeld psd's en c4d etc maakt niet uit wat kunnen downloaden daarvan. Daarbij komt dat ik natuurlijk het systeem niet continue online ga zetten maar egter 2 uurtjes of 3 met een tijdschema, ik ga denk ik ook naar een snellere abbonement en dan toch dat je sneller kan up en downloaden. Zelf zijn het geen zware dingen, en ik wil er (Nog) Niks mee verdienen, omdat ik nog niet genoeg talenten heb om iets te verdienen, zelf ga ik multimedia (designing) leren zodat het toch nog wat kan worden, daarbij komt dat ik echter nog wel wat bij verdien, door middelvan websites maken voor een paar bedrijven. Echter wil ik later er wel wat mee bereiken, ik zelf ben niet van plan echt zo lang het systeem online te laten zetten, *Me ouders zouden niet eens blij zijn daarmee* Zoals ik al zei, ik vind het leuk om mensen te helpen. Maar ik ga een website maken die er op komt op de systeem, en dan dat ze daar mee kunnen downloaden. Joriz: Weet jij hoe ik er een server van maak? Weet jij hoe ik net zoiets (met database van de users) kan maken net als gtagames? Bedankt alvast . En dan komen wat mensen op je site willen wat downloaden, zien die langzame snelheid en kappen meteen. 192 KB upload is bar weinig voor goede snelheden heb je toch 100Mbit nodig, en correct me if I'm wrong maar maar 192 KB is maar 0,192 Mbit. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Het gaat tog niet over files van 100 MB. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Het gaat tog niet over files van 100 MB. OMG, het heeft niks met bestandgrootte te maken maar met snelheid... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Dat begrijp ik wel, maar je denkt toch niet dat iemand over een plaatje van een paar kb tot 1 mb een uur doen. Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Volgens mij wilt hij zijn pc als server gebruiken. Sorry jongens, foutje van mij. Bewerkt: 27 mei 2006 door Wazuup Reageren
Schno009 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 reken maar uit: als 4 mensen tegelijk iets downloaden gaat dat al op inbel snelheid Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Mja maar met wacht tijd? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Mja maar met wacht tijd? Denk jij dat mensen die een plaatje willen op wachttijd zitten te wachten. En ong 20 sec is ook al lang voor een plaatje. Reageren
Jarno Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Enige oplossing wat haalbaar is. Neem een betaalde host. Reageren
-Roy- Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Weet jij hoe ik net zoiets (met database van de users) kan maken net als gtagames?Bedankt alvast . Dit doe je met E107. (Correct me if i'm wrong) Je kunt hier de Nederlandse downloaden en hier de Engelse. Je moet de bestanden dan gewoon uploaden naar je host en dan installeren. Note: je host moet PHP en Mysql ondersteunen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.