kennethenmause Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik zit met een probleem ik heb een best oude pc en mijn ma wil pas een nieuwe kopen als deze het echt helemaal begeeft, Dus ik wou jullie om ideeën vragen, wie weet hoe ik dat doe zonder dat mijn ma er al te veel van merkt dat ik dat doe? Alvast bedankt.
Samurai Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik zit met een probleem ik heb een best oude pc en mijn ma wil pas een nieuwe kopen als deze het echt helemaal begeeft,Dus ik wou jullie om ideeën vragen, wie weet hoe ik dat doe zonder dat mijn ma er al te veel van merkt dat ik dat doe? Alvast bedankt. Verwijder C:>Windows>System32 , dan is windows alvast naar de kloten.
kennethenmause Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 ik bedoel iets met veel rook enzo dus het liefts een hardware chrash
gangster28 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ow zo iets had ik met de vorige gedaan. Maar ik weet niet meer hoe. Maar je kunt wel je fan slopen en dan koelt hij niet maar dat kan wel gevaarlijk zijn ivm brand.
kennethenmause Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 aah oke jah dat lijkt er meer op, ik wacht nog ff op meer ideeén tot ik tot actie over ga
kennethenmause Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 uhm welke dan precies? zo'n beetje allemaal ofzo? hij moet zeg maar nog net opstarten maar niet meer in windows
Rullez Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 dat zou ik niet weten maar ook al haal je gewoon een chip weg dan maak je kans dat hij het helemaal niet meer doet
kennethenmause Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 nou de voedig is wel al keer kapot geweest toen kwam er witte rook uit maar mn moeder heeft m toen laten maken. is er misshcien een manier om hem helemaal te overbelasten enzo? p.s dit was niet express ging van zelf
RonaldVC Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Jezus wat een vraag. Gooi terwijl hij draait een glas water in de voeding.. Gevolg, kortsluiting. Waarschijnlijk slaan er wel wat stoppen door in de meterkast maar die schakel je gewoon weer in.. BMW, woon jij bij die gast in de buurt? Ga maar vast naar de kazerne, ik denk dat je zo een oproep krijgt..
kennethenmause Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik vind dat van dat vuur wel een goede.. worden sporen van opzet gewist.. en zijn we ook gelijk van deze lelijke computer kast af... maar hoe kan je nou echt voor zorgen dan er zo'n kortsluiting ontstaat dat de hele hoek van de kamer afbrand??? die van dat water is ook een goede heb ik smoes dta ik er "perongeluk" cola op gemorst heb.. p.s gaa zoo door met deze tips
Flying Dutchman Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Nouw, als er iets kleins kapot gaat, zoals al eerder is gebeurd heb je gezegd, en je moeder wil hem laten repareren, laat je hem 'perongeluk' vallen. (Liefst van de trap). Of je steekt iets sterks (liefts een metalen voorwerp) tussen de ventilator. Heel de ventilator verneu kapot, en dan overhit alles vanzelf.
Flitskikker Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Je kunt alvast een voorproefje doen: breek de cd-lade eruit. Je kunt ook met alle kracht op de aan en uit knop drukken. Dan krak. Je kunt ook een draadje losrukken van bijvoorbeeld de hardeschijf. Maar als je rook wilt, kun je dus de voeding kapotmaken. Water morsen. Als je computer op een bureau staat (dus niet op de grond) dan doe je dit: Klik En als smoesje zeg je dat ie van het bureau is gevallen. Maar ik vind het wel belachelijk dat je de kamer een beetje wilt laten affikken. Nou, succes ermee.
Rullez Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 leuk filmpje maar wel een beetje overdreven met die knupel ruk heb gewoon van het burau af
deagle Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Je moet wel zorgen dat er géén brand uitbreekt *huis is aan het fikken* Jij : oeps foutje LOL
Recommended Posts