demian Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 heb dus de Amazing Flying Ball gedownload, maar kan hem dus nergens vinden, dus weet iemand of er een carspawn editor is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Hij vervangt als ik het me goed herinner de Seasparrow.. Er is geen losse code om de Seasparrow te spawnen, maar ik weet wel dat hij achter de Vercetty Estate spawnt als je het spel hebt uitgespeeld, dus de 100% hebt gehaald.. Er is nog een plaats waar hij spawnt voor een challenge, ergens in de buurt bij Appartment 3C. Of was het nou zelfs op het dak van Apartment 3C... Weet het eigenlijk niet meer zeker, maar daar kan je hem vinden in ieder geval. Bewerkt: 26 mei 2006 door RonaldVC Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2006 Hij vervangt als ik het me goed herinner de Seasparrow.. Er is geen losse code om de Seasparrow te spawnen, maar ik weet wel dat hij achter de Vercetty Estate spawnt als je het spel hebt uitgespeeld, dus de 100% hebt gehaald.. Er is nog een plaats waar hij spawnt voor een challenge, ergens in de buurt bij Appartment 3C. Of was het nou zelfs op het dak van Apartment 3C... Weet het eigenlijk niet meer zeker, maar daar kan je hem vinden in ieder geval. Nog even ter aanvulling een kaartje van waar je de Seasparrow (oftwel de Amazing Flying Ball) kunt vinden: Kaartje. Je kunt hem vinden bij de oranje stipjes. Veel plezier! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2006 GTAGames heeft een carspawner in hun downloaddatabase. Klik. Hij loopt wel vaak vast (bij mij) Als het niet lukt kun je met de Ultimate Trainer's Garageeditor de auto's in de garages van je huizen laten spawnen. Succes ermee! Groetjes Flitskikker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 30 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2006 ff opmerking: je krijgt m niet als je t spel 100% hebt uitgespeeld maar bij 80 hidden packages Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.