Proximitus Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Heej mensen, ik heb vandaag GTA SA gekocht voor op de pc (ik leende hem eerst van een vriend, maar dat werkte niet) nu heb ik em uiteraard gelijk geinstalleerd, maar nu als ik die patch erover heen wil gooien, komt ie met een error: Old File not found. However, a file of the same name was found. No update done since the file contents do not match. Weet iemand wat di inhoud? Ik heb er nog geen mods ingegooid, heb zelfs geen savegame aangemaakt. (misschien is die al geupdate omdat ik hem net gekocht heb, nieuwe levering ofzo?) gelieve uw hulp hierbij greets Reageren
Bling Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ja, die patch is waarschijnlijk van de oude versie. Jij hebt waarschijnlijk versie 2.0 gekocht van San Andreas, en hiervoor moet je dus een andere patch installeren. Reageren
Proximitus Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 en die kan je krijgen, waar? Reageren
Froodooo Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 en die kan je krijgen, waar? Je zou San Andreas kunnen downgraden naar versie 1. Er veranderd dan verder eigenlijk niks. Dan kun je wel die patch installeren. Hoe het downgraden in z'n werk gaat, kun je vinden in dit topic (2e post). Als je gedowngraded hebt, kun je ook meer dingen, bijvoorbeeld MTA spelen. Reageren
ikt Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Downgraden heeft veel meer voordelen, je kunt modden en online spelen(MTA e.d.). Met de 2.0 kun je bijna niks.... Reageren
Proximitus Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik heb em nu gedowngrade en geupgrade naar v1.01.. maar kan ik er dan nu wel mods ingooien? en ik moet zeker ook een nieuwe savegame aanmaken? Reageren
Bling Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ja, nu kan je er wel mods in gooien als je wilt. Maar ik denk wel dat je een nieuwe savegame aan moet maken, omdat de jouwe van versie 2.0 is. Reageren
Proximitus Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 ok, heel erg bedankt mensen wat mij betreft kan dit topic op slot/weggegooid worden Reageren
rogiermeester Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 iemand ''met versie 2 kun je Bijna niks'' waarom hebben ze versie 2 eigenlijk gemaakt om het modden en het online spelen tegen te gaan? ik had ook versie 2, maar mijn cd is kapoeto (stuk:P) Wat ik best jammer vind Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 juli 2007 Rapport Geplaatst: 25 juli 2007 iemand ''met versie 2 kun je Bijna niks''waarom hebben ze versie 2 eigenlijk gemaakt om het modden en het online spelen tegen te gaan? ik had ook versie 2, maar mijn cd is kapoeto (stuk:P) Wat ik best jammer vind V2 is gemaakt omdat er een modificatie is uitgekomen die hier en daar enkele ophef veroorzaakte. Om zoiets te voorkomen heeft men er gekozen een nieuwe versie uit te brengen, waarin zoiets niet weer kon gebeuren. Dit had dus eigenlijk betrekking op alles, want je kunt eigenlijk amper meer modden of bestanden aanpassen in V2. Ze hebben deze overigens zeker niet gemaakt om te voorkomen dat men online gaat spelen, ik denk dat ze dit eerder toejuichen. Reageren
cocckie Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 (bewerkt) iemand ''met versie 2 kun je Bijna niks''waarom hebben ze versie 2 eigenlijk gemaakt om het modden en het online spelen tegen te gaan? ik had ook versie 2, maar mijn cd is kapoeto (stuk:P) Wat ik best jammer vind V2 is gemaakt omdat er een modificatie is uitgekomen die hier en daar enkele ophef veroorzaakte. Om zoiets te voorkomen heeft men er gekozen een nieuwe versie uit te brengen, waarin zoiets niet weer kon gebeuren. Dit had dus eigenlijk betrekking op alles, want je kunt eigenlijk amper meer modden of bestanden aanpassen in V2. Ze hebben deze overigens zeker niet gemaakt om te voorkomen dat men online gaat spelen, ik denk dat ze dit eerder toejuichen. uuhm weet iemand waar ik v1.0 kan vinden ik heb v1.1 maar ik kan niet zoveel ik kan mn saves nie meer openen stuur een link naar dit email adres martijn10_brok(at) msn DOT com zet er wel ff iets in ofzo da je van de gta forum bent groetzls martijn en die emil wrom doet dii forum raawr Bewerkt: 6 augustus 2007 door cocckie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 uuhm weet iemand waar ik v1.0 kan vinden ik heb v1.1 maar ik kan niet zoveel ik kan mn saves nie meer openen stuur een link naar dit email adres martijn10_brok(at) msn DOT com zet er wel ff iets in ofzo da je van de gta forum bent groetzls martijn V1 zelf kun je niet meer vinden, want dat deze is niet meer te koop. Je kan je huidige versie nog wel downgraden door middel van deze patch. Overigens zorgt die patch er niet voor dat je huidige savegames het niet meer doen. Dat is alleen zo als je de bestanden 'main.scm' en 'script.img' hebt vervangen. Als je nu niet meer weet welke savegames je moet downloaden, raad ik je aan even in je 'Data' map te kijken naar de grote van het bestand 'script.img'. Is het bestand 562 kB groot, dan moet je V2 savegames downloaden. Is het bestand 568kB groot, dan moet je V1 savegames downloaden. Reageren
cocckie Geplaatst: 7 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2007 uuhm weet iemand waar ik v1.0 kan vinden ik heb v1.1 maar ik kan niet zoveel ik kan mn saves nie meer openen stuur een link naar dit email adres martijn10_brok(at) msn DOT com zet er wel ff iets in ofzo da je van de gta forum bent groetzls martijn V1 zelf kun je niet meer vinden, want dat deze is niet meer te koop. Je kan je huidige versie nog wel downgraden door middel van deze patch. Overigens zorgt die patch er niet voor dat je huidige savegames het niet meer doen. Dat is alleen zo als je de bestanden 'main.scm' en 'script.img' hebt vervangen. Als je nu niet meer weet welke savegames je moet downloaden, raad ik je aan even in je 'Data' map te kijken naar de grote van het bestand 'script.img'. Is het bestand 562 kB groot, dan moet je V2 savegames downloaden. Is het bestand 568kB groot, dan moet je V1 savegames downloaden. bedankt gast je staat bij me in t krijt ik kan nu weer dingen doen Reageren
SanAndreasLovertje Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 uuhm weet iemand waar ik v1.0 kan vinden ik heb v1.1 maar ik kan niet zoveel ik kan mn saves nie meer openen stuur een link naar dit email adres martijn10_brok(at) msn DOT com zet er wel ff iets in ofzo da je van de gta forum bent groetzls martijn V1 zelf kun je niet meer vinden, want dat deze is niet meer te koop. Je kan je huidige versie nog wel downgraden door middel van deze patch. Overigens zorgt die patch er niet voor dat je huidige savegames het niet meer doen. Dat is alleen zo als je de bestanden 'main.scm' en 'script.img' hebt vervangen. Als je nu niet meer weet welke savegames je moet downloaden, raad ik je aan even in je 'Data' map te kijken naar de grote van het bestand 'script.img'. Is het bestand 562 kB groot, dan moet je V2 savegames downloaden. Is het bestand 568kB groot, dan moet je V1 savegames downloaden. bedankt gast je staat bij me in t krijt ik kan nu weer dingen doen Hey Ik heb ook het probleem van half laden en dan quitten. Nu klik ik op de link die jullie gaven voor de patch, maar geeft hij aan dat deze site niet bestaat:S:S:S Weet een van jullie een manier om toch te downgraden zonder die link, ik hoop het, want ik wil ook graag modden maar heb de V2:D Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 25 januari 2008 Rapport Geplaatst: 25 januari 2008 HeyIk heb ook het probleem van half laden en dan quitten. Nu klik ik op de link die jullie gaven voor de patch, maar geeft hij aan dat deze site niet bestaat:S:S:S Weet een van jullie een manier om toch te downgraden zonder die link, ik hoop het, want ik wil ook graag modden maar heb de V2:D De downgrader kun je ook downloaden in onze databse. >>Klik!<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.