gta-junkie Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 hey allemaal !!! ik heb die patch geinstaleerd die jullie overal neerwetten die heb ik geinstalleert en nu loopt et laad schermpje niet meer vast maar er treet steeds een fout ok willen jullie me helpen plzzz groetjes Reageren
.Senne Geplaatst: 31 juli 2008 Rapport Geplaatst: 31 juli 2008 kun je niet wat meer details geven? je wou je san andreas modden, en hebt dit gedaan, maar je scherm liep vast, wat wijst op versie 1.1 of 2. dan heb je die patch geÎnstalleerd waarmee je wel kan modden, maar over da san andreas heen, waarin je al gemod had, en nu laadt ie wel weer, maar treedt er een fout op, zit ik juist? zo ja, herinstalleer je San Andreas, en gebruik dan de downgrade patch, en begin daarna pas te modden. dan zou het moeten werken. Reageren
jerriie Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 ik heb die patch over mijn SA gegooid die ik nu heb maar nu krijg ik een foutmelding dat ik de originele cd erin moet doen maar heb m net 2 uurtjes geleden gekocht bij E-plaza kan iemand mij helpen plz Greetz Jerriie Reageren
.Timothy Geplaatst: 25 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2008 Toevallig een No CD-crack bezitter? Dan moet je die eens verwijderen en dan opnieuw installeren (je vervangt je 'gta_sa.exe' namelijk en weet niet of je backup hebt) en patchen. Reageren
FireFighter Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Waar kan ik GTA:SA updaten? (Ik bedoel niet de downgrader) Excuus voor de bump. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.