RRyder Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Ik kom er niet uit Wil iemand hem ff voor me doen? alvast bedankt OK TNX staat er op GTASAsf6.b Bewerkt: 26 mei 2006 door RRyder
Bling Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Ik wil hem wel voor je doen hoor, alleen dan moet je even je savegame toevoegen zodat ik hem voor je kan halen Bewerkt: 26 mei 2006 door Bling
byze Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik denk als je je savegame upload dat het dan wat makkelijker word.
RRyder Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Het zegt dat ik niet genoeg ruimte heb om bij lages up te loaden hoe kan dat?
Velaro Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ga bij je Profiel Instellingen en ga naar het kopje Bijlagen Beheer ; Delete al je Bijlages uit je vorige berichten en dan heb je weer ruimte vrij.Ik wil ook wel de Missie doen
SummerBase Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Je kan je bestanden uploaden op Rapidshare. Het wijst zichzelf gemakkelijk je drukt op bladeren en zoekt de save-game op als je het geupload hebt plaats je de link en dan kunnen wij het vanaf rapidshare downloaden. Veel succes .
-Matthijs- Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) Het zegt dat ik niet genoeg ruimte heb om bij lages up te loaden hoe kan dat? Dan heb je blijkbaar al ruimt gebruikt voor andere bijlagen. Bijlagen kun je gewoon verwijderen, je gaat als eerst naar je profiel. Dit door gewoon op je naam te drukken, dan scrol je naar onderen en zie je 3 zinnetjes staan je moet op: 'Wijzig mijn profiel' klikken. Dan staat onder het kopje: 'Opties' 'Jouw bijlagen beheren' die moet je aanklikken, je kan dan kiezen welke bijlagen je wilt verwijderen. Of je kan gewoon je savgegame uploaden via: Rapidsheare Megaupload Bewerkt: 26 mei 2006 door -Matthijs-
Bling Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) GEHAALD! Heb geen cheats of mods gebruikt. Savegame zit in de bijlage. PS. Tenpenny belde om te zeggen dat je naar een spookstadje in the dessert toe moet gaan. Je kunt daar de missie 'High Noon' doen. Bewerkt: 26 mei 2006 door Bling
Recommended Posts