Jump to content

gangs, barbara en taxi's

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo ben hier nieuw (kom wel vaker op de site want er staan handige tips. slijm slijm slijm :puh: )

nu heb ik een paar vragen.

1)

ik heb nu alle gebieden groen gemaakt (na de missie end of the line). Op mijn status menuutje staat dat de paarse nul gebieden hebben en die gele ook. Ook staat er dat ik 100% alle gebieden heb. maar toch wordt ik nog aangevallen door de paarsen klopt dit?

2)

ik heb ook gedate met barbara (die van het politie bureau.) heb 100% met haar en kreeg het politiepak. Ik dacht nu kan ik vast legaal naar het leger. (dit kon bij vice city) maar nee dat kon dus niet. Dus ik naar zo`n politie parkeerplaats maar ook daar kan ik niet legaal komen. hoort dit?

3)

ik had gelezen bij het glitches & bugs topic dat je de taxi missies makkelijk kon hale door eerst vijf mensen optehalen en dan de missie af te sluiten. dan in dezelfde auto nog een keer vijf mensen op te halen. maar dit werkte niet. klopt dat truukje of is het door iemand bedacht...?

ik hoop dat jullie die vragen kunnen beantwoorden en hopelijk blijf ik dit forum leuk vinden :cya:

ik heb hem op de ps2

Bewerkt: door firef0x
Geplaatst: (bewerkt)

haha ja nou ikheb hier de de antwoorden

1) ja dat klopt ze kunnen je gwn aanvallen omdat ze gwn hun TT kunnnen terug pakken

2)nee dit kan niet in GTA San andreas

3)is niet zo is gwn ge***

hoop dat je er wat aan heb

>>> Door .Levi.: Plaatje verwijderd, want het voegt geen waarde toe aan dit topic.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Geplaatst:

1 Klopt, de andere gangs zullen je nog steeds continu blijven aanvallen, ookal heb je alles groen.

2 Klopt ook, het is niet zoals in Vice dat je in de politiebureau's kan komen zonder dat je gevolgd wordt, het pak is alleen voor de lol dus eigenlijk.

3 Hier heb ik zelf nog nooit van gehoord, en volgens mij was het bij diegene waarbij het wel lukte een bug, maar normaal hoort het niet zo te gaan.

Ik hoop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd! ;)

Geplaatst:

Jullie antwoorden bij 1 kloppen niet, er is 1 paars gebied wat niet op de radar en map staat. die wijk waar dat kanaaltje met water stroomd ten noorden van t strand en ten zuiden van die burgershot waar je die OG loc missies moet beginnen. Als je dat gebied hebt veroverd zul je geen last meer hebben van andere gangs :*D

Geplaatst:

nog een vraagje dan :puh:

bij de ps2 versie kreeg je een kaart bij je spel. Daar staat rechts onder bij venturas dat er een kapper is. maar die zie ik niet in het spel. weet iemand hoe dat kan?

Geplaatst:
bij de ps2 versie kreeg je een kaart bij je spel. Daar staat rechts onder bij venturas dat er een kapper is. maar die zie ik niet in het spel. weet iemand hoe dat kan?

Ik heb nog een antwoord voor je :puh: ..

Ik heb het hele rechtsonder gebied van Las Venturas doorgespit met een Jetpack, en ik kon ook geen kapsalonvinde. Ik denkd at het een drukfoutje is van de makers van het boekje/kaartje..

Geplaatst:

nu we het toch over die gangs dei aanvalle als je al 100% hebt:

soms als je een gang war hebt gewonnen vluchten er nog een paar weg ik laat ze gaan een vriend van mij schiet ze allemaal vol lood

ik heb het nog wel dat ze allevalle mijn vriend niet kan dit iets te maken hebben met die vluchtende mannetjes???

Geplaatst:
ik heb het nog wel dat ze allevalle mijn vriend niet kan dit iets te maken hebben met die vluchtende mannetjes???

Nee hoor. Zelf heb ik alle gang-terrotoriums overwonnen, de GroveStreet Famillies hebben ze nu in bezit. Elke keer als er bij mij komt te staan: "This your hood" of iets in die richting, dan laat ik de mensen ook altijd gaan. Het is bij mij nog nooit gebeurt dat ik aangevalen werd terwijl ik alle gebieden in bezit had. Ik denk dat het een bug/glitch is.

Geplaatst:

1) Er is een héél klein gebiedje paars bij de 24/7 winkel in het noorden van Los Santos.(ongeveer 2 mm breed op de kaart). Ga als volgt te werk om dat te veroveren: schiet drie Ballas dood in een aangrenzend gebied en lok ze mee naar die 24/7 schiet nu ook een vierde Balla dood om een bendeoorlog uit te lokken.

Nu vallen ze je nooit meer aan.

2) Het politiepak heeft geen enkele functie

3) Het maakt denk ik niet uit welke taxi je neemt, maar als hij nog heel is kan je meer fares afzetten.

Je moet er in totaal 100, maar dat hoeft niet in één keer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...