ViceSunshine Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Hoj, Ik speel al een lange tijd MTA,nu wou ik m'n eigen server online zetten, maar natuurlijk lukt het weer niet,het gaat allemaal perfect maar bij "browse servers" wordt hij niet vergegeven :$ b.v.d ViceSunshine Reageren
Le MrG Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Heb je een router? Zo ja, moet je de poorten 22003 en 44003 openzetten Heb j een Firewall? Zo ja, zet deze dan uit Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Hoe kan ik die extra poorten openkrijgen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik zal nog even wat toevoegen aan de informatie van Le MrG. Je moet inderdaad de poorten: 22003 en 44003 open zetten. Maar je vergeet één beste vriend, poort 22126 (ASE) moet ook nog open. Poort: 22003 - is dus bedoelt voor de client-game, als je deze poort niet open zet kun je dus totaal geen spel spelen. Poort: 44003 - is bedoelt voor de remote-admin, hiermee kun je buiten het spel praten met de mensen ingame. Poort: 22126 - Dit is volgens mij de poort voor de ASE (All Seeing Eyes), dit zorgt ervoor dat je server in de lijst komt te staan. Poort: 22003 en 22126 zullen dus open moeten staan. Zonder deze poorten zal je server niet werken. Poort: 44003kan best dicht blijven als je geen remoteadmin wil gebruiken. Deze heb je bijvoorbeeld nodig als je scripts wilt gaan gebruiken in je server. Zoals Le MrG al aangaf kun je het beste op: Portforward kijken. Klik bovenaan op Forwarding en zoek jou router/modem in de tabbelen. Dan zoek je het desgewenste spel. En er staat een uitgebreide uitleg hoe je de poorten open kan zetten. Heb je nog een vraag of zit je ergens mee. Je kan het altijd hier vragen of je stuurt mij even een pm. Dan kan ik eventueel over: Hulp op afstand via msn jou poorten openzetten. Verder: Veel Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.