nick11123 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 beste mensen !! hoe kan ik een auto uit Gta III naar 3D Max importeren moet dat met een programmatje ofso of kan ik dat gewoon via import doen bij File Alvast Bedankt voor de hulp Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Dat gaat via de scripts van kam, die kan je hier vinden. Je moet het uitpakken en in de scriptsmap van 3dsmax zetten. Hiermee kan je een dff importeren, die je hebt geëxtract met de img tool. Succes, Greetz Wazuup Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) oke Thx maar hoe moet ik dat nou doen ik want ik heb de IMG Tool en zo ziet dat eruit al die rare letters maar hoe moet ik dat importeren moet ik gewoon de naam van de auto onderin typen hier heb ik een screen ik snap het nog niet helemaal Bewerkt: 26 mei 2006 door nick11123 Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Kijk, je hebt een dff bestand van een auto nodig, bijvoorbeeld banshee.dff Dan open je de gta3.img en kies je ''edit'' en dan ''find''. Typ dan banshee.dff en hij zoekt hem voor je op. Nu selecteer je die en doe je ''commands'', ''extract'', en sla je hem ergens op. Dan ga je naar 3dsmax en ga je naar ''MAXscript'' en dan ''run script''. Dan open je GTA_DFF_IO_31jul05.ms of iets wat daar op lijkt. Dan klik je op ''import dff'' en blader je naar de plaats waar jij banshee.dff hebt opgeslagen. Open die in de hebt die auto geimporteerd. Je zult wel ver moeten inzoomen. Veel Succes, Greetz Wazuup Reageren
nick11123 Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 die GTA_DFF_IO_31jul05.msc bestaat helemaal niet hij zegt dat het pad onjuist is maar waar zit dat bestand dan?? Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Je moet iets hebben met GTA_DFF_IO en dan het liefst de zo laat mogelijke datum erachter. Let op: Al die scripts moeten in de SCRIPTS MAP van 3dsmax Staan!!!! Reageren
nick11123 Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Je moet iets hebben met GTA_DFF_IO en dan het liefst de zo laat mogelijke datum erachter.Let op: Al die scripts moeten in de SCRIPTS MAP van 3dsmax Staan!!!! het lukt gewoon niet ik kan dat bestand niet vinden en wat is het. en wat bedoel je met: Al die scripts moeten in de SCRIPTS MAP van 3dsmax Staan!!!! en werkt het ook met een trial version want die heb ik van 3Dmax Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Ik bedoel dat je dat RAR bestandje moet uitpakken, en dan al die scripts moet plakken in de map C:\Program Files\Autodesk\3dsmax\scripts (kan bij jou anders zijn). Dan doe je wat ik een paar berichten hierboven zei. Veel succes, Wazuup Reageren
nick11123 Geplaatst: 29 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 (bewerkt) IK HERB HET!!!!!!!!!!!!!!!!! het is gelukt!! u had de verkeerde script opgegeven en ik heb een paar tutorials gevolgd en ik had een andere script gedownload toch bedankt!!! EDIT: je had wel de goede script gegeven ik had hem gewoon moeten uitpakken met Winrar Bewerkt: 29 mei 2006 door nick11123 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.