.Syfes Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Wat vind jij van fifa 2006 ,je mag punten geven en commentaar Reageren
Damos Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Is er al niet zo'n topic maarja Ik vind het een mooie game maar toch ook weer niet de oneven getallen zijn meestal beter. Reageren
RobertSA Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 TOP TOP TOP TOP GAME! mijn persoonlijke favoriet op het moment: een 9.6 Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Mooi en natuurlijk een vette game best wel. Reageren
Pitbull Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik heb het op de ps2 en het is echt top! Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ik vind het wel een toffe game maar Fifa Street is cooler Reageren
Jon-asses Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Ik heb het al een tijdje gekocht maar was het snel beu, hier even men rating + een beschrijving van/aan het spel. EA SPORTS FIFA 06 brengt TOTAAL VOETBAL binnen handbereik. Het is een combinatie van aanvallende gameplay, complete aanpassingsmogelijkheden, pure authenticiteit en de meeste uitgebreide manageropties ooit. Dankzij de intuïtieve gameplay beheers je iedere beweging van je spelers tot in het kleinste detail. Passen, schieten en tackelen is eenvoudiger dan ooit en je kunt dekken, afschermen en dribbelen als een speler van wereldklasse. Iedere wedstrijd staat van de eerste tot de laatste minuut bol van de bloedstollende voetbalactie. Voel de teamspirit van je ploeg, laat de wedstrijd kantelen en zorg ervoor dat je de bovenliggende partij bent. Als een magistrale middenvelder bepaal jij de algehele tactiek, geef je het tempo aan en geef je de spelers aanwijzingen. Ondertussen voer je direct strategische beslissingen door met de tactische toetsen. Beheer het meest uitgebreide managementonderdeel ooit. Contracteer sponsors, schuim de transfermarkt af, koop spelers en bouw zo aan de perfecte ploeg. Ontdek de sterren van de toekomst of verpats de afdankertjes voor wat extra geld. Met My FIFA kun je een echte sterspeler creëren en mag je alle onderdelen van FIFA 06 aanpassen aan je eigen speelstijl en voorkeuren. FIFA 06 heeft de licenties van het grootste aantal officiële competities uit de hele wereld, met een ongekend aantal echte clubs, uitrustingen, stadions en spelers. Met FIFA 06 krijg je zoveel voetbal als je wilt, wanneer je wilt. Rating: + Goede, uitgebreide carrière. Realistische gameplay, niet te rap en ook niet te traag. - Mindere stats, zoals Fabregas (Arsenal) 'maar' 79 heeft en Henry 92. Niet érg veel veranderd met zijn voorganger: Fifa 05. Totale score: 7.6/10 Ziezo dit vind ik ervan, moest ik men rating gedaan hebben de eerste maand, lag de score wel hoger, maarja. Bewerkt: 2 juni 2006 door Jon-asses Reageren
Rullez Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) gaaf :Yzker ste weten 10 punten Bewerkt: 2 juni 2006 door zonnet Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 (bewerkt) Pro Evolution Soccer 5 lijkt me beter Ik heb het al een tijdje gekocht maar was het snel beu, hier even men rating + beschrijving van/aan het spel.EA SPORTS FIFA 06 brengt TOTAAL VOETBAL binnen handbereik. Het is een combinatie van aanvallende gameplay, complete aanpassingsmogelijkheden, pure authenticiteit en de meeste uitgebreide manageropties ooit. Dankzij de intuïtieve gameplay beheers je iedere beweging van je spelers tot in het kleinste detail. Passen, schieten en tackelen is eenvoudiger dan ooit en je kunt dekken, afschermen en dribbelen als een speler van wereldklasse. Iedere wedstrijd staat van de eerste tot de laatste minuut bol van de bloedstollende voetbalactie. Voel de teamspirit van je ploeg, laat de wedstrijd kantelen en zorg ervoor dat je de bovenliggende partij bent. Als een magistrale middenvelder bepaal jij de algehele tactiek, geef je het tempo aan en geef je de spelers aanwijzingen. Ondertussen voer je direct strategische beslissingen door met de tactische toetsen. Beheer het meest uitgebreide managementonderdeel ooit. Contracteer sponsors, schuim de transfermarkt af, koop spelers en bouw zo aan de perfecte ploeg. Ontdek de sterren van de toekomst of verpats de afdankertjes voor wat extra geld. Met My FIFA kun je een echte sterspeler creëren en mag je alle onderdelen van FIFA 06 aanpassen aan je eigen speelstijl en voorkeuren. FIFA 06 heeft de licenties van het grootste aantal officiële competities uit de hele wereld, met een ongekend aantal echte clubs, uitrustingen, stadions en spelers. Met FIFA 06 krijg je zoveel voetbal als je wilt, wanneer je wilt. Dat heb je helemaal niet zelf geschreven! Hier is de originele tekst: Originele tekst Bewerkt: 2 juni 2006 door Piet-Herr Reageren
Jon-asses Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Pro Evolution Soccer 5 lijkt me beter Ik heb het al een tijdje gekocht maar was het snel beu, hier even men rating + beschrijving van/aan het spel. EA SPORTS FIFA 06 brengt TOTAAL VOETBAL binnen handbereik. Het is een combinatie van aanvallende gameplay, complete aanpassingsmogelijkheden, pure authenticiteit en de meeste uitgebreide manageropties ooit. Dankzij de intuïtieve gameplay beheers je iedere beweging van je spelers tot in het kleinste detail. Passen, schieten en tackelen is eenvoudiger dan ooit en je kunt dekken, afschermen en dribbelen als een speler van wereldklasse. Iedere wedstrijd staat van de eerste tot de laatste minuut bol van de bloedstollende voetbalactie. Voel de teamspirit van je ploeg, laat de wedstrijd kantelen en zorg ervoor dat je de bovenliggende partij bent. Als een magistrale middenvelder bepaal jij de algehele tactiek, geef je het tempo aan en geef je de spelers aanwijzingen. Ondertussen voer je direct strategische beslissingen door met de tactische toetsen. Beheer het meest uitgebreide managementonderdeel ooit. Contracteer sponsors, schuim de transfermarkt af, koop spelers en bouw zo aan de perfecte ploeg. Ontdek de sterren van de toekomst of verpats de afdankertjes voor wat extra geld. Met My FIFA kun je een echte sterspeler creëren en mag je alle onderdelen van FIFA 06 aanpassen aan je eigen speelstijl en voorkeuren. FIFA 06 heeft de licenties van het grootste aantal officiële competities uit de hele wereld, met een ongekend aantal echte clubs, uitrustingen, stadions en spelers. Met FIFA 06 krijg je zoveel voetbal als je wilt, wanneer je wilt. Dat heb je helemaal niet zelf geschreven! Hier is de originele tekst: Originele tekst Weet ik maar ik zeg dat ook helemaal niet hoor dat ik dat heb geschreven, de rating is van mij! hier even men rating + een beschrijving van/aan het spel. Begrijp je het. Tja sorry als het niet duidelijk was, ik heb nu de 'een' toegevoegd maar ik wou helemaal niet zeggen dat de beschrijving van mij was. Trouwens ik had de beschrijving van een NOG andere site . Reageren
SamShine Geplaatst: 3 juni 2006 Rapport Geplaatst: 3 juni 2006 Ik heb pas bij kennisen Fifa '06 gespeelt, en sorry voor de 'fanboys' maar het spel zuigt zwaar! Het gaat allemaal veel te langzaam, de passes zijn niet goed uitgewerkt en het vrije trappen systeem werkt voor geen meter! Vooral na uren speelsessies van PES 5 (wat een absolute aanrader is(tot PES er is)). Mijn conclusie over Fifa 2006: Het spel 'zuigt', EA, stop met melken en neem nog een stuk of 20 Will Wrights (o.a Simcity, Sims en toekomstige Spore) aan! Reageren
.Syfes Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 ik heb niks met voetbal. Ik hebt toch gezegd dat je moest commentaar geven en je punten niet dit Reageren
ComiXs Geplaatst: 11 juni 2006 Rapport Geplaatst: 11 juni 2006 De graphics op de PC zijn verdomde lelijk, zelfs op high. En dat licht dus niet aan mijn kaart. Van mij mogen er wel wat mooie bumpmapjes en specmappen bij, zoals bij de 360 versie, had makkelijk gekunt. Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 Weet je wat wel k*t is? Als je scoort, en je schiet de bal een beetje hard, schiet je de bal door het net heen, dan lijkt het net of ie aan een onzichtbaar draadje hangt en weer teruggetrokken word ik heb hem voor PSP, is dat op de computer/ps2/gamecube/x360 enzo ook? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.