Jump to content

Wat vind jij van fifa2006

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind het niet zo'n goede game de ongelijke getallen zijn meestal beter zoals 07 ik hoop dat die beter word.

Geplaatst:

Ik vind m wel goed, stukken beter als 2005.

De gameplay is echt wel stukken beter en de graphics zijn ook wel mooier dus ik verwacht ook best wel veel van Fifa 07

• 1 maand later...
Geplaatst:

Fifa 06 is de beste Fifa tot nu toe, en dank denk je nu "Hey die Yohan is positief over een EA Game, en nota bene Fifa""

Fout!

Fifa 06 is de beste Fifa omdat het de controls van PES heeft geript...

Fifa (EA) & PES (Konami) voeren al een aantal jaar een strijd wie het beste voetbalspel kan maken.

EA heeft altijd aangegeven dat Konami het niet goed deed en had altijd wel commentaar tot ze bij Fifa 06 wel ff leuk het het hele control system overnamen, ik geloof dat zelf de tricks met de anologe knop hebben getaped.

Kortom geef mij maar Pro Evolution Soccer,

Goede keus dus Piet-Herr.. ;)

Ik zal de fans die uitkijken naar Fifa 07 vast teleurstellen deze zou namelijk alleen betere graphics hebben en nieuwe spelers.

Fifa 96 en Fifa 06 zijn het beste, het heeft dus 10jaar geduurd voordat ze weer een redelijke game konden maken kortom wacht nog maar ff 10 jaar.. :schater:

Geplaatst:

Ik verwacht nu niets van Fifa, ik verwacht morgen niets van Fifa, ik verwacht over 20 jaar niets van Fifa.. :Y

Fifa 2006 vind ik trouwens zeker niet de beste Fifa, ik ga dan liever voor 2000 of 2005(en dan vooral op de PS2 met me vrienden spelen) En het control systeem van PES herken ik eerlijk gezegd niet in dat van FIFA 06. De truckjes van 06 zijn denkik dan nog wel wat beter en uitgebreider. Bij pes kun je alleen scharen en met enkele spelers een 'aka'. Maar goed als ik al die dingen wil doen dan koop ik wel FIFA street, dingen als truckjes boeien me niet zo. FIFA 06 is een leuke game om te spelen met een goed uitgewerkt systeem buiten de wedstrijden om, dan denk ik aan het speltype carriere, en alle licenties die het voetbal gevoel zeker groter en beter maken.

FIFA 06 is trouwens zeker de beste game met het creëren van een echte voetbal sfeer, dan is PES toch wel lachwekkend met haar vuurwerk voor het begin van de wedstrijd. Maar goed als we dan kijken naar de Gameplay dan wint PES het makkelijk van FIFa, FIFA ziet er echt zo geautomatiseerd uit, zo nep, en dat je van te voren al weet dat je vanaf een bepaalde positie met een bepaald schot altijd wel scoord. Nee bij PES om de vergelijking maar te trekken heb je gewoon de volledige controle.

Dus FIFA 06, een leuke game, met een leuke sfeer, maar de gameplay is brak.

Geplaatst:

FIFA 06 is een spel van topklasse _O_ EA SPORTS heeft er lang aan gewerkt en dat is echt te zien.

Ik heb wat tegen die *** PES want de besturing, de balgevoel enz. zijn behoorlijk slecht :schater:

PES 5 heeft wel 1 maar ook maar 1 ding goed: Mooi uitgebreide stadion met mooie publiek.!

Dat MOEST er echt uit!!!

:puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...