malukub0oy Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 (bewerkt) weer even een nieuwe signature gemaakt Ik weet ik maak redelijk veel topics aan om Signatures of pics te laten zien maar ik ben bezig met een site / Photobucket ik weet nog niet hoe ik het ga doen.maar alsnog hier mijn nieuwe signatureRate PleasPs. + comment wat ik beter kan doen want ik heb deze binnen 3 min. gemaakt. Bewerkt: 26 mei 2006 door malukub0oy Reageren
pietjuh1 Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 3 min is vrijsnel:P maar ik zou de tekst iets anders doen wat duidelijker en de scanlines niet over de render heen misschien beetje filters toepassen zoals blur enzo maar voor de rest ziet hij er goed! 7.5 Reageren
Wazuup Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Die scanlines over je render vind ik niet zo mooi, en het is een beetje rare afmeting. Verder is je naam wel leuk gedaan, alleen een beetje wazig. 6.8/10 Reageren
malukub0oy Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Thanks for rating ik had ff niets te doen dus ik had even niet gedacht aan blur enzo en had ook niet de PSD file opgeslagen om het te bewerken dus ik kan nu ook de Blur niet meer toevoegen maarja thanks for rating Reageren
Matiscus Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Verder heb ik nog even een tip. Als je veel dingen laat showen maak 1 topic aan genaamd "malukub0oy arts" En post daar steeds je nieuwe werkjes. Dat is veel makkelijker dan steeds een nieuw topic aan te maken. En zo blijft het forum ook nog een beetje proper. ---------------------------------------------------------- Ik geef je een 7.0/10. De achtergrond is heel mooi. Ook de render is niet mis. Maar je scanlines had je zo hard niet mogen zetten en dat verpest het een beetje. Probeer even dit een beetje zachter te zetten. En het zal er al een groot stuk beter uitzien. Reageren
Ferre Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Scanlines over een render heen staat in weinig gevallen mooi. Tekst is er ook wel mooi in verwerkt. Alleen doordat de hoogte maar 75 pixels is, lijkt het een beetje op een ingekorte sig. 7/10 Zo sla ik altijd mijn werk op: Eerst sla ik hem op als .PSD [Dan kan ik hem nog altijd wijzigen]. Dan sla ik hem op als .PNG [Persoonlijke voorkeur]. Extra: Als ik het laat raten dan show ik de .PNG versie. Hebben ze nog tips en/of dingen die beter kunnen; dan verander ik dat aan de .PSD. En dat sla ik weer op als .PNG en dan heb je een mooie signature Reageren
malukub0oy Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Scanlines over een render heen staat in weinig gevallen mooi. Tekst is er ook wel mooi in verwerkt. Alleen doordat de hoogte maar 75 pixels is, lijkt het een beetje op een ingekorte sig.7/10 Zo sla ik altijd mijn werk op: Eerst sla ik hem op als .PSD [Dan kan ik hem nog altijd wijzigen]. Dan sla ik hem op als .PNG [Persoonlijke voorkeur]. Extra: Als ik het laat raten dan show ik de .PNG versie. Hebben ze nog tips en/of dingen die beter kunnen; dan verander ik dat aan de .PSD. En dat sla ik weer op als .PNG en dan heb je een mooie signature ja ik had deze signature binnen 3 min. gemaakt en ik dacht ik verne*k het toch weer had ik geen zin om de PSD file op te slaan maar bij deze bedankt for rating;-) Reageren
malukub0oy Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 net een Cartoony Sig Gemaakt van de Tutorial van Froop: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.