Fizzle E Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Hola Ik heb een vraag: Hoe maak je bijvoorbeeld zulke stadjes enzo? is daar een programma voor? Als je dat weet wil ik graag dat je mij helpt want ik maak thuis ook tekeningen van zelf gemaakte stadjes( platte grondjes ). Dan zou ik die mischien kunnen maken in 3d ( zoals jullie het doen bijv. bij Martineza) . Bedankt Fizzle E Reageren
SummerBase Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Men maakt dit soort steden met speciale 3d programma's. Denk aan 3DsMax, een modeleer programma dat Rockstar North zelf ook gebruikt. Als beginner is het tamelijk moeilijk. Kijk anders eens op sa-modding daar zul je veel dingen leren. Ik ben er ook dingen aan het leren. Als naslag Heb je nog meer vragen, stel ze gerust Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Idd wij maken alles met 3ds max 7. Voor tuts kan je ook kijken op 3dmodding.com 'master totorial list' En op deze site de download van 3ds max 7 'wat hier te downen is.' *topic verplaatst naar 'GTA Modding Help'. Bewerkt: 27 mei 2006 door kaaspizza Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.