Jump to content

GTA SA Garages

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo piepels,

weet iemand of je ergens de maximale capaciteit van de garages in san andreas kunt verhogen??

want het grootste aantal wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de 2garages op de verdant meadows, in allebei passen 4 voertuigen, dus 8 totaal, maar ik wil meer voertuigen opslaan, ik dacht aan 20 ofzo :engel:

ergens in een .dat file fso kweet niet precies, dis dus een vraag voro de modders onder ons;)

graag mailtje naar gtaforum@chronicler.nl omdat ik niet altyd op dit forum kijk, alvast bedankt

mvg,

Chronicler (Aka. Ivo)

Bewerkt: door Chronicler
Geplaatst:

De .DAT bestanden veranderen? Tja, het zou kunnen, maar dan zou ik toch eerst een back-up maken, want:

U probeert een bestand van het type DAT-bestand (.dat) te openen.

Dergerlijke bestanden worden door het besturingssysteem en diverse programma's gebruikt. Het bewerken of wijzigen van deze bestanden kan schadelijke gevolgen voor uw systeem hebben.

Klik op Openen met als u het bestand toch wilt openen. Klik anders op Annuleren.

Trouwens, je mag ook geen e-mail adressen posten.

Geplaatst:

oh sorry dat van dat email wist ik niet, maar ik ga naar parijs binnenkort en heb dan geen internet, alleen een mogelijkheid even mail te checken!! maar mn excuus dan!

maar welk .dat bestand moet ik dan aanpassen???

Geplaatst:

Hey Chronicler,

Als je in Parijs je mail wilt chekken, dan kun je ook vragen of mensen vanuit jou profiel jou een mailtje willen sturen. Want in je profiel staat meestal wel je email adres. Je meot dan hierop klikken om een email te verzenden "Verstuur een E-mail". Dus je kan een ander jou wel een mail laten sturen zonder je email te posten! ;) Dat is handig hé!

Maarem, je kunt ook gewoon vier voertuigen in je garage van 2 auto's plaatsen. Je zet gewoon de auto op de rand zodat de garage niet meer dichtkan. Je rijdt er dan nog een aantal gewenste auto's bij, en dan gaat hij el weer dicht. Dit kun je doen als er maar 2 auto's in de garage kunnen, maar dan zet je er 4 in. Er is een kleine kans dat alle wagens wegzijn. Maar die is klein.

Succes!

Geplaatst:

ik heb 46 mods, die kans is volgens mij wat groter dan gewoon;)

en ik heb dat truukje al zovaak toegepast bij die hangar op de Meadows, en bijna nog elke keer 1, 2 of meerdere voertuigen weg!!!

dus vraag ik, kun je niet gewoon ergens een getal in een .dat bestand veranderen van 4 naar zeg maar 15???

Geplaatst:

Ey man,

Wij zijn allemaal San Andreas gebruikers, ik denk dat de helft niet zo goed weet hoe je dat in data moet aanpassen. Maar we hebben ook een Modding forum daar kun je dingen over modden vragen, bijvoorbeeld 'hoe vergroot ik mijn garage?' of hoe zet ik er een auto in. Zulke vragen kun je daar vragen en krijg je snel antwoord. Als je het daar vraagt, is de kans groter dat je een goed antwoord krijgt!

Succes jongen! :Y

Geplaatst:

daar staat dit bericht al een uur en nog niemand heeft gereageerd, dus in dat opzicht was deez topic sneller;);)

Geplaatst:
Hey Chronicler,

Als je in Parijs je mail wilt chekken, dan kun je ook vragen of mensen vanuit jou profiel jou een mailtje willen sturen. Want in je profiel staat meestal wel je email adres. Je meot dan hierop klikken om een email te verzenden "Verstuur een E-mail". Dus je kan een ander jou wel een mail laten sturen zonder je email te posten! ;) Dat is handig hé!

Maarem, je kunt ook gewoon vier voertuigen in je garage van 2 auto's plaatsen. Je zet gewoon de auto op de rand zodat de garage niet meer dichtkan. Je rijdt er dan nog een aantal gewenste auto's bij, en dan gaat hij el weer dicht. Dit kun je doen als er maar 2 auto's in de garage kunnen, maar dan zet je er 4 in. Er is een kleine kans dat alle wagens wegzijn. Maar die is klein.

Succes!

dit kan bij mij niet (PS2) of alle wagens verdwijnen of als je 4 wagens in een garage van 2 zet dan verdwijne bij mij de twee laatste

Geplaatst:

Op de PC is dit wel mogenlijk. Dan kun je zomaar 4 dingen in de Johnson House garage stoppen zonder dat ze verdwijnen. Bij het savehouse in Doherty (Benzine station), daar verdwijnt altijd de laatste ookal heb ik er 6 in. Dan staan er nog altijd 5.

Geplaatst:

ik heb nog nergens last van ik heb in mijn erste save huis 4 politie motoren staan en 1 politie auto. en ze blijven gewoon staan. heb zelfs nog wat ruimte voor een paar motoren en dat op de ps2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...