GieZ Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 ik begrijp de missie "No escape?" niet zo heel goed.. volgens mij moet je die gast in de gevangenis bevrijden door een granaat te gooien,maar elke keer als ik dat doe is hij dood kan iemand die missie even uitleggen? Gies Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 Je moet ook geen granaat gooien, je moet in het politiebureau namelijk een kaart vinden, waarmee je het hek van de gevangenisdeur kan openen. Meer info over de missie kun je hier op Wiki GTA vinden. Veel succes, ik hoop dat de missie nu wel lukt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GieZ Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 ok dankje,het is me gelukt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.