moody Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 ik heb het 7 keer geprobeer ik ga steet dood bij de garage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Ik zal hem voor je doen! EDIT: jij hebt Shakedown en Bar Brawl ook nog niet gehaald, ik zal die dan ook wel voor je halen. Misschien ben je vergeten te saven? Gehaald: Shakedown. Beloning: $2000 Gehaald: Bar Brawl. Beloning: $4000 Gehaald: Copland. Beloning: $10000, $5000 per dag bij de Mansion en het politiepak ligt in het politie bureau van Washington Beach. Savegame zit in de bijlage. Bewerkt: 27 mei 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 bedank weet je waaar ik de volgende missie kan starten bij de letter V Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 Je hebt geen missie's meer bij de V, Copland was de laatste missie daarvan, je kan nu doorgaan met de A of de telefoon. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stormax Geplaatst: 8 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2006 aahh... ya de telefoon vind ik best wel lastig,maar ook wel grappig . 1 hint : als je bij een opdracht komt waar je een vrouw moet kapotrijden zorg dan dat je paar frontale botsingen maakt anders kan het wel eens lang gaan duren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 juli 2006 Nee, je kan geen missie's meer doen bij de V, alleen nog bij de allerlaatste opdracht. Die V geeft aan dat je daar geld kan ophalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.