Chronicler Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 hallo piepels, weet iemand of je ergens de maximale capaciteit van de garages in san andreas kunt verhogen?? want het grootste aantal wat ik tot nu toe heb kunnen vinden zijn de 2garages op de verdant meadows, in allebei passen 4 voertuigen, dus 8 totaal, maar ik wil meer voertuigen opslaan, ik dacht aan 20 ofzo hypocrite.gif ergens in een .dat file getalletje veranderen fso? kweet niet precies, dis dus een vraag voor de modders onder ons;) mvg, Chronicler (Aka. Ivo) Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat het mogelijk is om dat te vergroten. Eerder denk ik dat dit hardcoded is in de exe file. Reageren
Chronicler Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik ben ervan overtuigd dat het wel wil, want je kunt (bijna) alles aanpassen in het spel en dan dat niet?? lijkt me stug... Reageren
Matiscus Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Als je bijna alles zou kunnen aanpassen in het spel dan hadden we zeker al meer aangepast dan wat er nu bestaat. Het aantal poly's kun je ook niet aanpassen in het spel. Dat is ook hardcoded. Dus ik denk de hoeveelheid auto's ook wel... Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Natuurlijk is alles aan te passen, maar Matiscus zegt niet voor niks HARD-coded. Oftewel, het zit ergens heel diep verstopt in de gta-sa.exe en ook al vind je het zal het niet alleen bij wat cijfertjes veranderen blijven. Misschien is het gedaan met scm, maar dat weet ik niet. Bewerkt: 27 mei 2006 door Wazuup Reageren
DaBeast Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Het gaat wel hoor . Kijk maar naar Patrick's Marina Carpark . Daar passen ongeveer 40 wagens in 1 garage. Het beste zou ik JGunterS PB'en aangezien dat Patrick het erg druk heeft. Greetz Reageren
Chronicler Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 wat is dat Patrick's Marina Carpark dan? het klinkt exact wat ik nodig heb!! Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Dat is een erg handige mod die ervoor zorgt dat de ondergrondse parkeerplaats bij de Haven waar je de missie's voor Cononel Cortez doet te koop is. Je kan dus die garage kopen en in die garage kan je maximaal 40 auto's bewaren. Je koopt die garage voor $1000,-. Let op 1102 Washington Street (het gebouw voor Ken Rosenbergs kantoor kan je dan niet meer kopen. Deze mod is gemaakt door PatrickW tevens Admin op dit forum. Je kan de mod hier downloaden. Druk op Download release 3 (04-mar-2004) om hem te downloaden. Veel plezier! Let op: Deze mod is alleen voor GTA Vice City, dus je kan hem niet in San Andreas gebruiken. @post hieronder ja ik weet het, maar jij vroeg wat het was dus ik leg het uit Bewerkt: 27 mei 2006 door Typhoon Reageren
Chronicler Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 uhm Typhoon kvind het allemaal leuk en aardig hoor maar..... dat is voro Vice City, ik heb het de hele tijd al over San Andreas Reageren
Chronicler Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 maar weet IEMAND dan een eventuele mod voor SAN ANDREAS om zoiets erin te zetten?? ik heb 46 voertuig mods in mijn versie van SA:P dus ik wil wet wat kunnen opslaan, 20 is al genoeg hoor, khoef niet al mn mods in de garage:P kon n00bmod niet ALLES spawnen tijdens de gameplay?? of moest je dan perse new game doen!! hm even de weg kwijt.... komop piepels ik weet dat een van jullie de gouden tip heeft!!! Reageren
Big-Bear Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik weet het niet zeker, maar ik denk niet dat het mogelijk is om dat te vergroten. Eerder denk ik dat dit hardcoded is in de exe file. Weet je dat wel zeker, ik weet niet hoe jij in de .exe wil gaan prutellen, maar over Hardcoded daar heb je wel gelijk in. Zelf denk ik dat het in de Main.SCM zit, maar daar heb ik helaas niet al te veel verstand van. Het kan ook in een ander bestand zitten, maar ik gok toch op de Main.SCM Reageren
Chronicler Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 maar main.scm kun je toch makkelijk wijzigen?? (of lukt alleen mij zoiets:P) Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik ben er zeker van dat je het niet kan veranderen. Voor alles is er al iets gevonden, je kan zelfs de .Exe downloaden voor je Game om te zetten naar V1. Dan zullen ze zoite simpels ook al gevonden hebben. Ik denk gewoon dat het niet gaat... in VC waren de bestanden wel iets anders.. veel korter. Het spel is tevens ook kleiner, SA is wel 5 keer groter. Ik zou zeggen : Succes met zoeken. Maar ik ben er wel zeker van dat het niet gaat. Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 maar main.scm kun je toch makkelijk wijzigen?? (of lukt alleen mij zoiets:P) Makkelijk? Ga jij het eerst maar eens leren voordat je zegt dat zoiets makkelijk is Reageren
Achille Geplaatst: 29 mei 2006 Rapport Geplaatst: 29 mei 2006 Of je doet gewoon niet moeilijk en je loopt naar je garage zoadat ie opengaat en dan met een auto die je ervoor hebt gezet of scooter of wat dan ook en dan rij je er in voordat het dichtgaat en dan als je hebt gesaved staat ie er gwn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.