MrKooKie Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Er is officieel een nieuwe main-fansite van VCS, het is dezelfde url als de vorige. Maar deze is wel door iemand anders gemaakt geloof ik. In iedergeval, het herbergt veel officieele info. En ook zijn er de volgende screens te vinden: Deze staan onder officieel artwork. Dat betekent dat Rockstar Games deze zelf heeft gemaakt. Onder andere wordt er hier ook bijgehouden wat er allemaal aan het gebeuren is qua het spelletje zelf. Nice work. Bewerkt: 28 mei 2006 door Joriz
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 er is nog weinig te zien maar het is wel door dezelfde gozer gemaakt denk ik, ik heb zin in dat er wat meer over bekend was, bij gta sa was ook veel eerder info maar hier niet
Advancegta Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) ik denk echt niet dat de cover zo word hoor edit: HET WORD WEER DOOR DIE GAST GEMAAKT KIJK MAAR Grand Theft Auto: Vice City Stories - Fan Art GTAPSP.com is currently looking for your fan created artwork to display on this page. Full credit will be given to everyone who submits their work. Simply create an image related to GTA: Vice City Stories and send it over to neil@gtapsp.com with your name and I'll put it up. BOVENDIEN STAAT ER GEEN LIHNK NAAR DE SITE OP DE HOMEPAGE VAN ROKSTAR Bewerkt: 27 mei 2006 door advancegta
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 ik weet 99% van wel! weet je waarom? kijk dan maar eens op deze link! www.rockstargames.com/vicecitystories
LucasV Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Ik zou die fanart niet in het echt willen zien. Het is een beetje te leeg, geen palmbomen of iets dergelijks op de achtergrond. By the way, als je goed naar de foto kijkt waar die gast het hoesje in z'n handen houdt, zie je dat het fake is. Hij houdt het niet echt in zijn hand.
Joriz Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Weet je dat je nu gewoon reclame maakt voor een fansite? Dat is hier niet de bedoeling. Iemand is gewoon zo slim geweest het domeinnaam te registreren voordat rockstar het deed. als je naar http://www.vicecitystories.nl gaat ofzo kom je ook gewoon op gtagames.nl uit en wij zijn dus ook geen officieele website maar een fansite. ZELFGEMAAKT Artwork kan je btw plaatsen in de artwork topics.
Recommended Posts