moody Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 wie wil deze misseie doen kan niet vliegen met heli Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Doe ik voor je! Edit: Sorry maar ik kan mijn VC CD's niet meer vinden, of je moet geduld hebben of je kan iemand anders vragen Bewerkt: 27 mei 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Missie: Demolition Man Status: Gehaald Beloning: $1000 Bijzonderheden: Geen mods of cheats gebruikt Hieronder vind je de savegame Veel plezier met het spelen van Vice City Bewerkt: 27 mei 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davina020 Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 Ik vind dit ook echt een rot missie hij lukt mij ook niet. Maar je vroeg of iemand je kon helpen met die missie? Hoe doe je dat dan stur je dan iets op naar een ander die het speelt en die het dan vervolgens weer naar jou stuurt zodat je spel aangeft dat die missie gedaan is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 (bewerkt) Beste Davina020, Als je vast zit met een missie van Vice City dan kun je in dit topic je savegame aanvragen. Je plaatst je savegame in je bijlage. Je kunt je savegame uploaden via rapidshare. Je kopieert je link. Dan klik je op link invoegen, daarna plak je de link en voegt eventueel een titel in. Diegene die je gaat helpen geeft in het topic aan dat hij of zij de savegame voor je gaat doen. Als de savegame is gedaan dan bewerkt diegene zijn of haar bericht en plaatst de savegame in zijn of haar bijlage of upload de savegame via rapidshare. Bewerkt: 9 juni 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davina020 Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 En wat is rapidshare? Is dat een programma dat je moet downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 9 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2006 Nee, rapidshare is een site waar je dingen kunt downloaden en uploaden. Dit doen mensen soms als ze geen genoeg ruimte meer over hebben in hun bijlagen. Dit is de site. Als je het makkelijker vind dan kun je er voor kiezen om je savegame te uploaden via je bijlage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.