Stollyman Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Kan iemand a.u.b. de missie N.O.E voor mij halen? Ik heb het vliegen nog niet echt onder de knie Het lukt me echt niet......
SummerBase Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) N.O.E: Passed Ik heb de missie: N.O.E gehaald zonder mods en/of cheats, de missie: Stowaway staat nu op je te wachten op je vliegveld. Dit schijnt een moeilijke missie te wezen. Ik kan je wel een tip geven, je moet achter een vliegtuig aan maar wees wel snel voordat hij opstijgt. Er is een veel besproken motor trucje waardoor je motor flink sneller gaat. Je kan dit trucje gebruiken door [^] (pijltje naarboven) vaak achter elkaar in te drukken. Daardoor gaat je motor sneller en heb je meer kans dat je de missie haalt. Je moet snel en behendig zijn om de objecten te ontwijken. Er zit een soort van regelmaat in dus probeer die te vinden dan kan je makkelijker de missie halen. Op het eind moet je het vliegtuig kapen en met een parachute eruit vliegen. Dan moet je veilig landen. Veel succes, wil het niet lukken kun je hem altijd alsnog posten . Bewerkt: 27 mei 2006 door SummerBase
Stollyman Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Yes! onwijs bedankt!! Bedankt ook voor de tip, ik ga het proberen..... Ben alleen niet zo'n held met dat vliegen, dus als het niet lukt zie je me hier wel weer terug haha
Recommended Posts