Jump to content

invisionfree forum


Pitbull

Recommended Posts

Hoe je een InvisionFree forum Nederlands maakt weet ik zelf niet precies, maar ik heb even gezocht op Google en kwam hier op uit. Zelf kun je ook nog even zoeken op Google, bijvoorbeeld naar "invisionfree nederlands maken".

Je tweede vraag kan ik simpel beantwoorden, want ik weet precies waar je een Forum hebt waar allemaal verschillende skins staan voor InvisionFree. ;) Het is namelijk dit forum. Je moet je wel even registreren (gewoon gratis), maar daarna heb je dan ook keuze uit meer dan 4.500 skins! Als je geregistreerd hebt, kun je de Skin Zone van het forum op deze plek vinden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en veel succes met je Forum! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

*srr voor de dubbelpost*

nogmaals bedankt, maar nu is dit mijn forum.

probleem: het blauwe invision power board, blauwe knopjes enzo staan nog altijd in dezelfde kleur, hoe verander je die?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgende keer kun je ook je post editen, met de Edit knop.

Je moet mijn topic 'Website Support' doorlezen en vooral het stukje Forum, en Inhoud. Want nu zie ik 330 forums staan, en heleboel die konden ook heel simpel in 1 forum want nu heb ik echt geen idee waar ik een topic moet maken en boven moet ik 80 km. schrollen voordat ik beneden ben.

Voorbeeld:

+ Xbox

- Algemeen

- Games

- Next

En niet:

+ Xbox

+ Algemeen

+ Games

+ Next

Want die 2e indeling neemt meer ruimte in beslag en is langer. Met '-' bedoel ik een sub-forum en '+' is een hele forum.

Link to comment
Delen op andere websites

de knopjes en de ksins kan ik wel voor je veranderen maar dan moet ik wel de juisten van jou hebben en je moet mij admin maken

o ja en je skin klopt niet ik heb op vernieuwen gedrukt en je krijg dan de standaard skin terug

Bewerkt: door zonnet
Link to comment
Delen op andere websites

Iemand heeft die skin gemaakt. Het enige wat hij niet heeft gedaan zijn een aantal kleine dingen. Daarvoor heeft hij gewoon de standaard IPB dingen voor gebruikt. Ik zou dan gewoon een andere skin zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...