Juju Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Hey Ik heb even wat vraagjes: Bij de keuze "Map Editor" kan je dingen plaatsen, daar heb ik een paar vragen over: 1. Hoe kun je voorwerpen draaien? 2. Hoe moet je bij een Vehicle Change een andere auto/boot/vliegtuig dan een Admiral pakken? 3. Hoe kan je voorwerpen, (bijv. Wegen, treinsporen) naar boven/beneden laten gaan? Alvast bedankt Reageren
Joriz Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Gebruik effe de zoekfunctie. Er zijn hier namelijk al wat topics over. Tevens heeft MTA een prima documentatie waar het allemaal in staat uitgelegd. Reageren
Juju Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Gebruik effe de zoekfunctie. Er zijn hier namelijk al wat topics over. Tevens heeft MTA een prima documentatie waar het allemaal in staat uitgelegd. De zoekfunctie laadde niet bij mij Overigens gingen andere site's ook langzaam, dus het licht aan internet. Ik zal even kijken. Excuses. Reageren
Le MrG Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik heb alles even gekopierd van de Manual: General F11 Take screenshot ~ or ¬ or F8 Toggle console Tab Toggle cursor F1 Redisplay last help message at the bottom of the screen F2 Pick up the selected object so that it can be moved F3 Modify the selected element's settings F5 Test race using the previous settings Shift + F5 Test race from start Left click Select an object Right click Select and "pick up" an object Object Movement Right Arrow Increase position on X axis Left Arrow Decrease position on X axis Up Arrow Increase position on Y axis Down Arrow Decrease position on Y axis Home Increase position on Z axis End Decrease position on Z axis Shift Increase movement speed Control + movement key Rotate object X + movement key Slowly move an object (at 5% of the standard speed) X + Control + movement key or X + Mousewheel Slowly rotate an object (at 5% of the standard speed) Insert Reset an object's height to ground level. Control + Insert Reset an object's Y and Z rotation Control + Shift + Insert Reset an object's X, Y and Z rotation Delete Remove an object F9 Clone an object Shift + F9 Clone an object and 'pick it up' straight away Control + F9 Clone the object on top of itself F12 Toggle the checkpoint type between ring to cylinder. Mouse scroll Use to rotate an object or spawnpoint on the horizontal axis (11.25 degrees at a time). Use with checkpoint to change checkpoint size. Control + Mouse scroll Use to change checkpoint color. Control + Shift + Mouse scroll Use to change checkpoint color in large steps. Shift + Mouse scroll Use to rotate an object in larger steps (45 degrees at a time) Camera Controls W Move forwards S Move backwards A Rotate Left D Rotate Right Page Up Rotate Up Page Down Rotate Down F6 Move the camera to the selected item Reageren
Juju Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ok bedankt, nu weet ik al meer Reageren
Mr.vercetty Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 is dit een Gta vice city mp player ofzo Reageren
Juju Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Maar hoe moet ik een vehicle change doen? Ik krijg altijd alleen een Admiral en ik weet niet hoe ik dat moet veranderen. Reageren
coz Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Maar hoe moet ik een vehicle change doen? Ik krijg altijd alleen een Admiral en ik weet niet hoe ik dat moet veranderen. f3 en dan lezen Reageren
Juju Geplaatst: 10 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 juni 2006 Werkt bij mij ook niet Sorry voor de bump Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.