Goliat Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Ik ben nu maar begonnen met een MC Donalds mod, deze mod vervangt de Cluckinbell in zuid-oost Los Santos in een MC Donalds. Na wat gepruts het ik hier wat screens. Volgens mij is het idee erachter goed maar de uitwerking is tot nu toe bagger. Wat nog te doen: - Een texture zoeken met kleinere stenen voor de muren van de Mac. (heeft iemand er één voor mij) - Het misvormde Mac logo dat eerst een Cluckin bell loge was veranderen in een Mac logo (Hoe doe ik dit?) - De werknemers die nu een kippenpak lopen veranderen in Mc Donalds medewerkers. (aan bezig) Tips zijn welkom. Bewerkt: 27 mei 2006 door Goliat Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Leuk gemaakt hoor, die stenen zijn inderdaad iets aan de grote kant, maar dat maakt niet uit! Het misvormde Mac logo dat eerst een Cluckin bell loge was veranderen in een Mac logo (Hoe doe ik dit?) Ik denk dat je het gewoon kunt veranderen door die Cluckin bell logo in te wisselen voor een MC Donald teken ofzo?? In iedergeval leuk gemaakt hoor!! Reageren
Dynamic Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Om het logo goed te krijgen zou je de Alpha in de goede vorm moeten maken! Dan werkt het volgens mij Maar verder ziet het er goed uit! een 7,5je Dynamic Reageren
Flame^ Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Meh, ik denk dat je toch de .dff moet importeren in 3Ds end aarna het hele gebouw opnieuw moet UVW'en, dit vind ik er namelijk niet uizien. Een nieuw ding ipv dat Clucking Bell Helmpje moet er ook zijn, misschien vervangen met die grote "M" van Mcdonalds. Ik geef een 5, ik heb mooiere gezien, hier moet nog best wel wat aan verandert worden. Reageren
Goliat Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Meh, ik denk dat je toch de .dff moet importeren in 3Ds end aarna het hele gebouw opnieuw moet UVW'en, dit vind ik er namelijk niet uizien. Een nieuw ding ipv dat Clucking Bell Helmpje moet er ook zijn, misschien vervangen met die grote "M" van Mcdonalds.Ik geef een 5, ik heb mooiere gezien, hier moet nog best wel wat aan verandert worden. Dat ben ik ook van plan, staat ook in de eerste post. BradleyH. heeft me net het één en ander uitgelegd dus ik ga nu beginnen. Ik ga trouwens de verkopers veranderen in een Mc donalds medewerker, met een Ruurd31 naambordje op hun borst aangezien hij daar werkt. Reageren
ikt Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Die bakstenen... Die zijn een beetje oversized Reageren
Goliat Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Zeg dat wel. Ik heb trouwens een probleem, ik wil nu de dff van de cluckinbell importeren naar 3ds max 7.0 Dit lukt niet maar ik moet er wel bij zeggen dat ik een trial versie heb. Weet iemand hoe het komt dat ik geen dff's kan importeren? Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Heb je de goede scripts hiervoor? Reageren
Goliat Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Bedankt Wazuup, ik heb ze gedownload en ik heb de scripts in de hoe kan het ook anders scripts map gezet van 3ds max. Maar wat ik met die andere files aan moet is mij een raadsel. Dus kun je mij ook vertellen wat ik met die andere bestanden moet doen? Reageren
DaBeast Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 De scripts zijn voor 3DS Max. Je moet ze unpacken met Winzip (of eender welk zip-programma) in de root van je 3DS Max folder. Bijvoorbeeld: C:\3dsmax7\ (standaart) of wel zo: C:\jefolderwaarje3dsmaxhebtgeinstaleerd\ . Dan zou de script vanzelf moeten opstarten na de volgende start van 3DS Max. Greetz Reageren
Goliat Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Het is gelukt, bedankt ik hoop dat ik snel een resultaat kan posten. Heeft er trouwens iemand een texture inplaats van die giga bakstenen? Edit: En nu heb ik geen idee hoe ik de vorm van het cluckinbell logo kan veranderen in een mc logo of een vierkant in 3ds max. Edit2: Na wat verder kijken dan me neus lang is snap ik het wel. Bewerkt: 28 mei 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.