Jump to content

OG Loc

Recommended Posts

Geplaatst:

hee mensen, ik kom niet verder met e missie "OG Loc" van BS..

zou iemand hem voor mij kunnen uitspelen?

gelieve geen cheats te gebruiken en de Club in m'n garage laten staan (motor mag je wel gebruiken)

De Savegame is voor Versie 1.01

Geplaatst:

meschien hier wat aan

In deze missie moet je Jeffrey, ook wel genaamd OG Loc, ophalen uit de gevangenis. Stap in de Glendale en rij naar het politiebureau. Na de cutscene moet je naar Freddy's huis rijden, hij heeft nl. iets van OG Loc gestolen.

Als je bij het huis bent stap je uit en ga je in de rode marker staan. Na de cutscene moet je Freddy achtervolgen op een motor, blijf bij hem in de buurt, OG Loc doet driveby's op Freddy, jijzelf kan natuurlijk ook driveby's op Freddy doen. Maak je geen zorgen als je hem onverhoopt niet kan bijhouden; Freddy blijft steeds min of meer op je wachten.

Na een tijdje als je Freddy nog niet hebt vermoord zal hij gaan schuilen bij enkele Vagos, kijk nu goed uit, want ze zijn in de meerderheid. Schiet elke Vagos en Freddy neer, je krijgt nu een kleine cutscene te zien. Hierna moet je OG Loc nog naar zijn nieuwe baan bij de Burger Shot brengen.

Nu heb je de missie gehaald!

Geplaatst:

ja dat snap ik, heb ik zovaak gelezen..

het probleem is altijd dat ik hem kwijtraak.. op de een of andere manier zit het altijd tegen bij achtervolg missies op motors.. k knal altijd overal tegenaan :cab:

Geplaatst:

Gehaald: OG Loc

Ik heb de missie OG Loc zonder cheats of mods gehaald.

Beloning: + Respect

Je kan nu missie's voor OG Loc doen, je vindt hem bij de Burgershot in Marina.

De savegame zit in de bijlage.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...