Fuffie Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 heeft iemand een bestand van gta3img ik heb hem nodig anders kan ik niet spelen ik hoop dat iemand antwoord Reageren
Giorgo Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Dat kan niet.. het is bijna 1 Gig. Er is geen enkele host die dat kan. Je moet even de belangrijke dingen Backuppen. En dan Gta opnieuw instaleren, maar doorsturen kan gewoon niet. Succes.. Reageren
Goliat Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Ik weet niet in hoeverre het legaal is om GTA3.img op het web te zetten. Daarnaast zou je GTA ook opnieuw kunnen instaleren, heb je geen CDtje meer ofzo dan wil ik GTA3.img als ik toestemming heb van een mod wel uploaden voor je en dan heb je 'm morgen. @Giorgo, betaalde hosts kunnen dit wel Bewerkt: 27 mei 2006 door Goliat Reageren
Goliat Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 wahaahahahahaha Verklaar je nader. Reageren
Fuffie Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) ben bezig met instraleren ben bezig met instraleren Bewerkt: 27 mei 2006 door fuffie Reageren
ikt Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Kijk de 1e zin van de 1e post. Hij heeft het nodig om te kunnen spelen. Volgens mij heeft hij het illegaal stukje voor stukje binnengehaald. @fuffie: De bestanden staan toch gecodeert op de DVD? Reageren
Fuffie Geplaatst: 27 juni 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 juni 2006 alles is toch al goed dus boeie niks mee te antwoorden op deze topic Reageren
Gunslinger Geplaatst: 28 juni 2006 Rapport Geplaatst: 28 juni 2006 Kijk de 1e zin van de 1e post. Hij heeft het nodig om te kunnen spelen. Volgens mij heeft hij het illegaal stukje voor stukje binnengehaald.@fuffie: De bestanden staan toch gecodeert op de DVD? Dat is waar, maar het kan zo zijn dat de DVD beschadigt is en dat hij bijvoorbeeld zijn oorspronkelijke GTA3.img verwijderd heeft. Maar in de meeste gevallen gaat het inderdaad om illegale gevallen, vandaar dan ook dat het posten van dit soort bestanden niet is toegestaan. Hier zijn wel weer uitzonderingen op, zoals hier. ______________________ @ fuffie: Dat heb je gelukt is om GTA:SA (illegaal) aan de gang te brengen maakt ons niet echt veel uit, als je het op zo'n manier laat weten... Reageren
Snorro007 Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 Ja leuk allemaal maar wat is gta3.img. ik heb het namelijk ok nodig Greeting Reageren
Donwell Geplaatst: 7 januari 2008 Rapport Geplaatst: 7 januari 2008 GTA3.img is een bestand dat allemaal kleinere bestandjes bevat die je kunt aanpassen, zodat er ook dingen in GTA worden aangepast. Zo kun je wagens en gebouwen aanpassen hiermee. GTA3.img is te groot om te uploaden, je zult dus eventjes GTA opnieuw moeten installeren wil je hem weer terugkrijgen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.