Jump to content

gta3 img bestand

Recommended Posts

Geplaatst:

heeft iemand een bestand van gta3img ik heb hem nodig anders kan ik niet spelen

:puh: ik hoop dat iemand antwoord

Geplaatst:

Dat kan niet.. het is bijna 1 Gig.

Er is geen enkele host die dat kan.

Je moet even de belangrijke dingen Backuppen.

En dan Gta opnieuw instaleren, maar doorsturen kan gewoon niet.

;) Succes..

Geplaatst: (bewerkt)

Ik weet niet in hoeverre het legaal is om GTA3.img op het web te zetten.

Daarnaast zou je GTA ook opnieuw kunnen instaleren, heb je geen CDtje meer ofzo dan wil ik GTA3.img als ik toestemming heb van een mod wel uploaden voor je en dan heb je 'm morgen.

@Giorgo, betaalde hosts kunnen dit wel ;)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst: (bewerkt)

ben bezig met instraleren

ben bezig met instraleren

:bonk::klap:

Bewerkt: door fuffie
Geplaatst:

Kijk de 1e zin van de 1e post. Hij heeft het nodig om te kunnen spelen. Volgens mij heeft hij het illegaal stukje voor stukje binnengehaald.

@fuffie: De bestanden staan toch gecodeert op de DVD?

• 1 maand later...
Geplaatst:
Kijk de 1e zin van de 1e post. Hij heeft het nodig om te kunnen spelen. Volgens mij heeft hij het illegaal stukje voor stukje binnengehaald.

@fuffie: De bestanden staan toch gecodeert op de DVD?

Dat is waar, maar het kan zo zijn dat de DVD beschadigt is en dat hij bijvoorbeeld zijn oorspronkelijke GTA3.img verwijderd heeft. Maar in de meeste gevallen gaat het inderdaad om illegale gevallen, vandaar dan ook dat het posten van dit soort bestanden niet is toegestaan. Hier zijn wel weer uitzonderingen op, zoals hier.

@ fuffie: Dat heb je gelukt is om GTA:SA (illegaal) aan de gang te brengen maakt ons niet echt veel uit, als je het op zo'n manier laat weten...

• 1 year later...
Geplaatst:

GTA3.img is een bestand dat allemaal kleinere bestandjes bevat die je kunt aanpassen, zodat er ook dingen in GTA worden aangepast. Zo kun je wagens en gebouwen aanpassen hiermee.

GTA3.img is te groot om te uploaden, je zult dus eventjes GTA opnieuw moeten installeren wil je hem weer terugkrijgen. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...