moody Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 als ik de bommen heb geplaatst moet ik weg rennen maar je moet nog iets doen wie wat wat ik moet doen snap het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 Als je alle bommen hebt geplaatst moet je zo snel mogelijk uit dat gebouw wegwezen, je moet richting het hek waar door je bent gekomen rennen, maar vlak voor dat je er bent moet je rechtsaf slaan, dan zie je als het goed is een trap ga daar snel op. Je moet daar zijn voordat de timer op 0 is. Als je er bent heb je de missie gehaalt. Je hoeft verder niks te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Bekijk eens even deze pagina:Klik.Hopelijk begrijp je de missie nu wat beter. Veel succes. Edit:Of bekijk de post van Typhoon,het komt een beetje op hetzelfde neer. Bewerkt: 27 mei 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
moody Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 mei 2006 BEDANK HET IS ME GELIJK GELUKT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lella Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 Hey, Ik had nog een vraagje over deze missie. Als je in dat gebouw bent en je hebt de bommen geplaatst, hoe moet je dan eruit? Met je 'gangleden'? Want de poort (die de Haiti`s hebben opengemaakt in het begin) kan niet meer open.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Nadat je alle bommen hebt geplaatst moet je zo snel mogelijk uit dat gebouw wegwezen, je moet richting het hek waar door je bent gekomen rennen, maar vlak voor dat je er bent moet je rechtsaf slaan, dan zie je als het goed is een trap ga daar snel op. Je moet daar zijn voordat de timer op 0 is. Als je er bent heb je de missie gehaalt. Je hoeft niet om je gangleden te denken het maakt niet uit als ze daar dood of levend blijven. Als je de trap opgelopen bent eindigt de missie. EDIT: dit had ik ook al in de 2e post van dit topic gezet Bewerkt: 7 juni 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 juni 2006 Als je de bommen hebt geplaatst loop je naar de porrt naast de porrt aan de rechterkant staat een trap ga daar op en dan even wachten: mission passed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lella Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 juni 2006 thanks! enne sorry typhoon, niet gezien :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.