Dinkydau Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik heb zelf een map gemaakt met de map editior. Hoe kan ik er nu voor zorgen dat ik die online met mensen kan doen? Reageren
SummerBase Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Voor dit doel kan je zelf een server maken, maar je kan hem ook bij diverse server's laten onderbrengen. Ik weet ook niet of ik reclame mag maken. Maar als het een leuke map is kan hij wel in mijn server. Mijn server heet iets van [NL]Feest als een beest. (Niet bedoeld voor reclame, maar hulp) Als je in de server bent toets je !upload in en dan krijg je een adres wat hier niet mag staan. En daar kan je de map uploaden. Binnen 2 of minder dagen staat hij online en kan je hem met vrienden etc. In mijn server spelen. Bewerkt: 28 mei 2006 door SummerBase Reageren
Dinkydau Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Als dank voor de hulp zet ik hem in jou server. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.