.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 hallo allemaal, ik heb een vraag: ik heb deze pc op het internet gevonden, nu is mijn vraag: is dit een redelijk goede pc voor de komende 3 jaar? Link naar pc >>KLIK<< Reageren
Goliat Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Het is zeker een goede PC waar je zeker de komende paar jaar mee vooruit kan. Als ik het goed zien bevat dit systeem de nieuwste prcessor van AMD en ik denk dat je dus alleen al met de procesor 5 jaar mee kan omdat deze PC de hoogste procesor technologie op dit moment bevat. De graphische kaart e.d. zien er ook netjes uit, na verloop van tijd kan je altijd nog een ander kaartje erin zetten. Kopen dus! Reageren
japo Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 het is zeker een goede ik zou deze pc ook wel willen hebben!!! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik had er toch zelf een samengesteld maar als je dat niet kunt is dit een goede pc ja. Alleen veel dingen zijn duur en nogal onnodig, maar dat is mijn mening. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik probeer PC's ook wel eens samen te stellen maar alleen om te proberen, ik ben er achter gekomen dat een pc samenstellen veel duurder is! of heb jij een samenstel programma gevonden waar een pc net als deze goedkoper is dan hier? Reageren
Marius Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik probeer PC's ook wel eens samen te stellen maar alleen om te proberen, ik ben er achter gekomen dat een pc samenstellen veel duurder is! of heb jij een samenstel programma gevonden waar een pc net als deze goedkoper is dan hier? Als je weet wat voor hardware je precies moet hebben dan kan je bij de algemene winkels/webshops gaan zoeken naar de goedkoopste versies en dan kan je vaak beter uitkopen dan een "standaard" PC. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.