Proximitus Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ja mensen, weer een vraagje of er een savegame voor me kan uitgespeeld worden. Dit keer "Wrong Side of the Tracks" van BS... Hij kan echt niet schieten... Ook dit keer geen cheats gebruiken, en geen voertuigen uit de garage halen
Ruurd31 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Doe ik voor je. Ik ben nu bij een vriend, even snel naar huis fietsen! Ben met 20 minuten thuis, en dan zal ik hem voor je doen!
Proximitus Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ok, zo lang kan ik wel wachten heel erg bedankt ^^
Ruurd31 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Met enige uitstel, maar de missie is voltooid. Ik heb de missie gehaald en gesavet in het Johson House op de GroveStreet. Verder geen cheats/mods gebruikt en ik heb de Sanchez (stuntbrommer) in je garage gezet. Het is een gele die je tijdens de missie ook gebruikt. De beloning was Respect + en de savegame zit in de bijlage. Verder wnes ik je veel succes!
Recommended Posts