Fuffie Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 wat kan je hier eigelijk mee doen De link waarschuwing niet op klikken anders weet je het niet wat het is toch klikken he moet van mij klik klik klik nu !!!!!! anders nou hè dat zie je nog wel haahah ik wil je m*s*n dan ga ik je nou nou sorry klik nou maar gewoon groetjes fuffie havermout Reageren
Typhoon Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Met dat progamma kan je dingen in de Main.scm veranderen. GTA 3 Weapon Spawn Point Creating GTA 3 Melee Weapon Spawn Point Creating GTA 3 Item Spawn Point Creating GTA VC Weapon Spawn Point Creating GTA VC Melee Weapon Spawn Point Creating GTA VC Item Spawn Point Creating GTA SA Weapon Spawn Point Creating GTA SA Melee Weapon Spawn Point Creating GTA SA Item Spawn Point Creating Die dingen kan je er mee veranderen, ik denk dat dit voor de gevorderde modders is. Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 hoe kom j eaan de coördinaten? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 28 mei 2006 Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 Daar kun je met San Andreas Place manger achterkomen. Deze is wel te downloaden op GTAGames.nl. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.