Fizzle E Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik heb een vraag als ik san andreas wil opstarten krijg ik een foutmelding dat het niet de goede CD is: er staat dan : Wrong CD Instert, het is dan wel de goede. weet iemand hoe dat komt en hoe ik dat normaal kan krijgen? dan kan ik weer verder gta sa spelen bedankt Reageren
Froodooo Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Hey Fizzle! Zoek eens op Google naar "San Andreas Wrong CD Insert". Op de eerste pagina al vind je een paar goede site's, waarmee je vast je probleem wel kunt oplossen! Succes! Reageren
JoV Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Waarschijnlijk heb je dan je game illegaal. Dit krijg je vaak als je niet de orignele game hebt. Heb je hem wel legaal? Clean your DVD! Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Dit heb ik ook al voorgehad, en het is enorm lastig. Helaas is je laseroogje. Laat dit herstellen en hij is weer in orde. Je zal soms nog games kunnen spelen, maar ook helaas niet lang Veel succes Merticus Reageren
Rullez Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik heb dit bij vice city gehad omdat ik van een andere memorycard een bestand op de mijne aan het zetten was van vice city dus en daarna deed die game het niet wie weet heb jij dit ook gedaan ? Reageren
Fizzle E Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Ik heb hem legaal gekocht bij een winkel. dus de cd is dan wel echt Reageren
Goliat Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Heb je 'm mischien met een andere dan de originele geïnstaleerd, dat je 'm eerst van een vriend geleend had ofzo? Zoja dan moet je 'm nog even opnieuw instaleren met de CD die je nu hebt. Reageren
Joriz Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Fizzle E wat is precies je probleem? Doen andere CD's het nog wel? Wat gebeurd er sowieso als je jouw GTA Sa DVD erin doet? Heb je krassen op de onderzijde van je DVD? Maakt je DVD speler raar geluid? Reageren
Fizzle E Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Heey op de cd staan wel krasjes enzo maar die heb ik al schoon gepoetst, wat vreemd is, is dat ik het vanmiddag normaal kon spelen. toen heb ik de pc afgesloten de cd in hoesje gedaan enz. en wat later heb ik weer proberen verder te spelen maar toen kreeg ik : wrong cd insert, terwijl de goede cd er wel in zat. bij andere cd's is dat niet ik heb het wel gebrobeerd bij een paar andere spellen. bedankt alvast Reageren
Fizzle E Geplaatst: 27 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Yess hij doet et nu wel weer weet niet waar het aan lag marjaa bedankt allemaal PS TOPIC GESLOTEN ( ofzo iets ) haha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.