Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hi there, ik weer:P

is er een manier om auto's voor je neus te laten spawnen??

n00bmod kon zoiets maar dan moest je perse een new game doen en daar heb ik geen zin in!! want kheb alles 110% compleet:P en iets meer als 50 vehicle mods nu, maar die zwerven ergens door mn wereld en heb geen zin die telkens op te sporen, snappez vous?;)

nou kom op mensen (en heren of course :engel: ) gouden tip word beloond :clown:

Geplaatst:

Er zijn veel trainers om auto's te spawnen, ik raad deze aan, die trainer heeft meer dan 151 functies, je moet zelf maar kijken wat maar je kan van alles, je kan alle voertuigen laten spawnen, en nog allemaal andere cheats doen.

Enjoy ;)

Geplaatst:
hi there, ik weer:P

is er een manier om auto's voor je neus te laten spawnen??

n00bmod kon zoiets maar dan moest je perse een new game doen en daar heb ik geen zin in!! want kheb alles 110% compleet:P en iets meer als 50 vehicle mods nu, maar die zwerven ergens door mn wereld en heb geen zin die telkens op te sporen, snappez vous?;)

nou kom op mensen (en heren of course :engel: ) gouden tip word beloond :clown:

Trainers is de goede manier inderdaad, maar dit is dan ook de enigste manier, en als de Trainer jouw niet bevalt, kom je aan op auto's plaatsen via IPL's en SCM.

Hierbij moet je haast altijd een New Game beginnen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...